تدوین برنامه عملیاتی سند چشم انداز ۱۰ساله توسعه بخش تعاون

اقتصاد ایران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه عملیاتی سند چشم انداز ۱۰ساله توسعه بخش تعاون در برش های ملی و استانی تدوین شده و ضرورت دارد برش شهرستانی آن نیز تهیه شود.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست شورای سیاستگذاری هفته تعاون اظهار داشت: توسعه کمی و کیفی تعاونی‌ها در کشور یک ضرورت جدی است.

وی افزود: برنامه عملیاتی سند چشم انداز 10ساله توسعه بخش تعاون در برش های ملی و استانی تدوین شده و ضرورت دارد برش شهرستانی آن نیز تهیه شود.

میدری با تاکید بر لزوم به روزرسانی سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون افزود: تلاش برای کاهش زمان صدور مجوز فعالیت تعاونی ها باید ادامه یابد تا متقاضیان بتوانند در حداقل زمان ممکن، کار خود را آغاز کنند و این موضوع یکی از اولویت های ما در دوره جدید خواهد بود.

وزیر کار بر نظارت، ارزیابی تعاونی‌ها و انسداد زمینه‌های بروز فساد تأکید خاطر نشان کرد: برای فرایند نظارت و ارزیابی تعاونی‌ها باید از نظام‌های چندلایه و مردمی بهره گرفت. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به مدیران بخش تعاون این وزارتخانه گفت: تقویت، توسعه و طراحی مدل برای اتصال تعاونی‌ها و کسب و کارهای کوچک به کسب و کار های بزرگ را آغاز کنید چرا که بهبود خدمات دهی آنها برای ارتقای سطح رفاه اجتماعی بسیار ضروری است. 

در این نشست، حامد ویس کرمی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در دولت سیزدهم گفت: در حال حاضر بیش از 104 هزار تعاونی در کشور فعال است. 

ویس کرمی هچنین از ثبت 133 تعاونی دانش بنیان در کشور خبر داد و افزود: در کنار فعالیت دانش بنیان ها به رشد تعاونی‌های بانوان به عنوان یک اولویت در کشور توجه شده است. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ