دولت توجه ویژه‌ای به تورم و گرانی و اقتصاد داشته باشد

اقتصاد ایران: مشگین‌شهر- امام جمعه مشگین شهر گفت: دولت چهاردهم به شناخت ظرفیت‌های انسانی و طبیعی، اولویت‌ها، تورم و گرانی و اقتصاد، جوانی جمعیت و تحقق شعار سال توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حاج رضا باوقار در خطبه این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایش رهبری در ریل گذاری کلان کشور اظهار کرد: دولت چهاردهم به شناخت ظرفیت‌های انسانی و طبیعی، شایسته سالاری انتخاب نیروی جوان مؤمن و انقلابی و متعهد و پر انگیزه حضور در بین مردم، حکمرانی خردمندانه با استفاده از نظر کارشناسی، اولویت‌ها، تورم و گرانی و اقتصاد، جوانی جمعیت و تحقق شعار سال توجه ویژه ای داشته باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه برکات اصلی رسالت و مهمترین بخش رسالت نبی مکرم (ص) نورانیت بشر و جامعه بشری و رساندن آنان به هدف الهی است، گفت: امام هشتم مظهر مهربانی، علم و دانش، تقوا و ادب بود در حقیقت رمز و کلید امام رضایی و حسنی بودن ما انسان‌ها داشتن تقوا است.

حجت‌الاسلام باوقار در ادامه به برکت تبعی پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: یکی اقامه عدل است و عدالت واقعی در سایه قانون و رهبریت الهی تحقق می‌یابد، برکت دوم تبعی؛ حل اختلاف بین مؤمنین و ایجاد صلح و برادری و مودت است، برکت سوم تبعی؛ حفظ مرزهای اسلامی است و نترسیدن از دشمنان و ایستادگی همراه با صلابت و نشان دادن قدرت مسلمانان در برابر دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: برکت چهارم تبعی؛ رهایی از ظلمت و هدایت بشر به سمت نورانیت و آخرین برکت تبعی؛ مراقبت از دشمن در ازدست دادن دین و ایمان و باور مردم است.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر در پایان جنایت اسرائیل در غزه و فلسطین را تشریح کرد و ادامه داد: مذاکرات حماس و اسرائیل و شکست آن نشان داد آمریکا و اسرائیل دنبال آتش بست نیستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ