توصیه‌های رهبر معظم چراغ راه موفقیت دولت جدید است

اقتصاد ایران: ارشق- امام جمعه منطقه مرزی ارشق گفت: توصیه‌های مقام معظم رهبری برای موفقیت دولت چراغ راه و راهنمای دولت جدید است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم و دیدار اعضای هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب به تبیین فرمایشات امام خامنه ای در این دیدار پرداخت و اظهار کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری برای موفقیت دولت، چراغ راه و راهنمای دولت جدید است.

وی با تأکید بر حل مشکلات اقتصادی با توجه به ظرفیت‌های ارزشمند داخلی کشور، افزود: توجه بر مسأله تولید و متوقف نکردن حل مسائل کشور به موافقت و رضایت غربی‌ها از مهمترین نکات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود که باید به دقت مورد توجه دولت و رئیس جمهور محترم قرار گیرد.

امام جمعه منطقه مرزی ارشق در استان اردبیل بیان کرد: توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله مدیریت قانونمند فضای مجازی و توجه به زیرساخت‌های دانش جدید هوش مصنوعی نیز در کنار مسائل اقتصادی و سیاسی اهمیت بسیاری در حرکت به روز کشور و همراهی با پیشرفت‌های نوین دنیا دارد.

حجت‌الاسلام باقری ارومی ادامه داد: توجه دولت چهاردهم به قوانین بالادستی و حرکت بر اساس سیاست‌های درون‌زا و برونگرای اقتصاد مقاومتی، تحقق شعار سال، هماهنگی در ستاد و بدنه اقتصادی و مهار تورم از مهمترین وظایف دولت جدید است که با دقت در انتخاب استانداران که به مثابه رئیس دولت در هر استان هستند و نیز مدیران کل محقق خواهد شد.

وی با اشاره به روزهای پایانی ماه صفر و ایام شهادت پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به بیان فضیلت و ویژگی‌های اخلاقی آن بزرگواران پرداخت و خاطرنشان کرد: امامان و پیامبران عنوان الگوهای شایسته برای درس گرفتن در زندگی هستند.

امام جمعه منطقه مرزی ارشق در استان اردبیل با بیان حدیث ثقلین، قرآن کریم و اهل بیت (ع) را دو یادگار ارزشمند پیامبر اکرم (ص) نه تنها برای امت اسلام، بلکه برای بشریت خواند و تأکید کرد: حتی غیر مسلمانان با مطالعه دقیق قرآن و شناخت پیدا کردن به اهل بیت (ع) می‌توانند راه سعادت را دریابند و این موهبت برای مسلمانان یک فرصت و موقعیت ویژه است که باید قدردان و شکرگزار آن باشند.

حجت‌الاسلام باقری ارومی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار صدها انسان بی گناه در چند روز گذشته، افزایش تبادلات اقتصادی مصر با اسرائیل جنایتکار را مشارکت در قتل عام مردم مظلوم و بی گناه غزه دانست که ننگ آن بر پیشانی برخی سران خائن کشورهای اسلامی خواهد ماند.

وی در پایان از حضور مسؤولین استانی و شهرستانی به مناسبت هفته دولت در منطقه مرزی ارشق و افتتاح پروژه‌های عمرانی در تحقق وعده‌ها تقدیر و تشکر کرده و خواستار حل مشکلات باقی مانده و خدمت رسانی بیشتر به مردم منطقه ارشق شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ