خانواده‌های معظم شهدا میراث گرانبها و ارزشمند انقلاب اسلامی هستند

اقتصاد ایران: اراک- استاندار مرکزی گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران میراث گرانبها و ارزشمند انقلاب اسلامی هستند از این رو رسیدگی به امور این سرمایه‌های نظام یکی از رسالت های خطیر مسئولان‌ امر است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر جمعه در دیدار با خانواده شهید حاج علی بیگی در شهر کارچان اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، ادای دین به مقام والای شهید و موجب تقویت روحیه خدمتگزاری برای مسئولان است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا، رویکرد محوری هفته دولت در استان مرکزی است، گفت: اینگونه برنامه‌های فرهنگی نشان از اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و بر استمرار راه شهدا در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید می‌شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: خانواده معظم شهدا با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند که اکنون حراست و پاسداری از آرمان‌های شهدا رسالت خطیری است که بر عهده ما نهاده شده است.

وی تاکید کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث گرانبها ارزشمند انقلاب اسلامی هستند از این رو رسیدگی به امور این سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی یکی از رسالت‌های خطیر مسئولان امر است.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه نهال تنومند انقلاب با خون شهدا آبیاری شده، تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه‌بخش و موجب دلگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

شهید محمد حاج علی بیگی سال ۱۳۴۵ در شهر کارچان متولد شد و در سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه به درجه بالای شهادت نائل آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ