مدیریت جهادی و انقلابی مهم‌ترین شاخصه دولت اسلامی است

اقتصاد ایران: ساوه- امام جمعه ساوه گفت: مدیریت جهادی و انقلابی مهم‌ترین شاخصه دولت اسلامی است که باید مورد توجه ویژه کارگزاران نظام باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به هشتم شهریور ۱۳۶۰ روز مبارزه با تروریسم و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این روز یادآور جنایت افرادی است که در بستر حمایت‌های آمریکا و قدرت‌های غربی در آغازین روزهای شکل گیری نظام اسلامی چنین فاجعه‌ای را انجام دادند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: امروزه تروریسم به یکی از ابزارهای اصلی نظام سلطه برای گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده و از شرم‌آورترین اشکال حمایتی غرب از تروریسم، حمایت از «تروریسم دولتی» همچون رژیم کودک کش صهیونیستی است.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: هفته دولت هر سال فرصتی است تا خدمتگزاران نظام و مردم در هیأت دولت، به بیان اهداف و برنامه‌های آینده خود بپردازند و گزارش جامعی از اقدامات خود به رهبری معظم و مردم شریف ایران ارائه دهند همچنین فرصتی مناسب برای تقدیر و قدردانی مردم از خادمان دلسوز کشور است.

وی مدیریت جهادی و انقلابی را مهم‌ترین شاخصه دولت اسلامی عنوان کرد و گفت: مدیریت جهادی مترادف تلاش بی وقفه، عاشقانه و تمام عیار در خدمت خالصانه به مردم مبتنی بر مبارزه انقلابی در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت مصداق بارز این تفکر شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی بود که مظلومانه آمد و پس از سه سال مدیریت ارشد اجرایی کشور مظلومانه به شهادت رسید.

حجت الاسلام رحیمی مصرف‌گرایی، اشرافی‌گری و رفاه‌طلبی، تبعیض و ترویج نظام طبقاتی فقیر و غنی، سستی و تنبلی، بی‌حالی، انحراف از مسیر آرمان‌گرایی دینی و ایمانی را مغایر با مدیریت انقلابی عنوان کرد و گفت: شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کشور، انتخاب همکاران جوان، مؤمن، انقلابی، متعهد و پرانگیزه، حکمرانی خردمندانه با رجوع به کارشناس، حضور در میان مردم و انجام سفر استانی، تهیه پیوست عدالت برای تصمیم گیری های مهم دولت، رعایت اولویت‌ها در اقدامات زیرساختی، حکمرانی قانون‌مند در فضای مجازی، دستیابی به فناوری و لایه‌های زیرساختی هوش مصنوعی، جدی گرفتن تولید ملی به‌عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی، علاج پیری زودهنگام جمعیت کشور، امید نبستن به دشمن و تحقق بیشتر معنویت در جامعه را مطالبه معظم له در دیدار با هیأت دولت عنوان کرد.

رحیمی در ادامه، الزامات تحقق دولت را در تبعیت از رهبری، قانون اساسی و اسناد بالادستی، شایسته‌سالاری متعهدانه، پایان دوقطبی‌سازی، گروه‌بندی و یارکشی، استفاده از همه ظرفیت‌ها و صادق بودن با مردم دانست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ