کارآمدی به میزان عدالت محوری است

اقتصاد ایران: خوشاب- امام جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه برافراشتن پرچم عدالت برای برخی سخت است، گفت: کارآمدی به میزان عدالت محوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز این هفته سلطان آباد را به اجرای عدالت پرداخت و اظهار کرد: مبادا به خاطر عصبانیت و خشمگین شدن از رفتار عدالت خارج شوید. عدل یعنی اعطای حقوق انسان‌ها و حفظ، جان و مال آنهاست.

امام جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه برافراشتن پرچم عدالت برای برخی سخت است، افزود: کارآمدی به میزان عدالت محوری است.

هر تخصصی داشته باشید بدون اجرای عدالت بلا اثر است

وی با اظهار اینکه انسانیت را نمی‌توان از ظاهر ساختمان‌ها تشخیص داد، افزود: گفتند حق همدیگر را پایمال نکنید. گفتند غیبت نکنید، گفتند به قانون و شرع عمل شود، آیا عمل کردیم؟

تیجانی با تاکید بر اینکه رسالت و هدف پیامبر اسلام (ص) ایجاد تمدن بر پایه کرامت انسان‌ها و جایگزینی تواضع به جای غرور و اقامه قسط و عدل است، گفت: جوهر سخنان رهبر معظم‌انقلاب در دیدار با مسؤولان اجرای عدالت بود.

امام جمعه خوشاب افزود: در تعریف از عدالت سخن گفتن آسان است ولی مصوبه‌ها و لایحه‌های دولت باید به گونه‌ای باشد که قشر محروم جامعه حقوقشان تضییع نشود.

وی با انتقاد از رفتار برخی نمایندگان مجلس برای حل نکردن مشکلات شهرستان اضافه کرد: اگر در طی چند سال مطالبه گری کردید و نتیجه نداده است مسؤولان مواخذه کنید.

امام جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه ساختار مجمع مطالبه گران شهرستان باید حفظ شود و به عنوان نماینده مردم به مشهد و تهران سفر کنند و مشکلات مردم پیگیری کنند، افزود: پیگیری برای ساخت بیمارستان در سلطان‌آباد مرکز شهرستان خوشاب و ساخت و تکمیل پروژه‌های ناقص جاده‌های ترانزیتی شهرستان خوشاب نیز امر به معروف است.

وی با سفارش به اصحاب قلم و دوربین گفت: مطالبه گری گاهی هزینه دارد و باید حکیمانه و در زمان و وقت مناسب باشد.

تیجانی با تاکید بر اینکه خطای برخی مسؤولان را به کل نظام تعمیم ندهید، افزود: از مردم عزیز خواهش می‌کنیم به قانون عمل کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ