مقاومت اسلامی قدرتمندتر از گذشته است

اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه قزوین گفت: شاهد قدرت گرفتن هر روزه مقاومت اسلامی هستیم و مقاومت اسلامی قدرتمندتر از گذشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با اشاره به سالروز رحلت رسول اکرم (ص) اظهار کرد: سیره پیامبر (ص) را باید به خاطر بسپاریم و همواره آن را در مسیر زندگی مورد توجه قرار دهیم و به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) ادامه داد: واجب است که ما دوستان ائمه اطهار (ع) و اولیاءالله را دوست داشته و با دشمنان آنان دشمن باشیم چرا که شعار ما این است «إِنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُمْ وَ وَلِیٌّ لِمَنْ وَالاَکُمْ وَ عَدُوٌّ لِمَنْ عَادَاکُم».

امام جمعه قزوین با اشاره به سالروز درگذشت ابوریحان بیرونی ایران را از دیرباز تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران با حضور دانش آموز قزوینی در المپیاد جهانی نجوم خوش درخشیده وو این استمرار تاریخ ایران است.

وی با با اشاره به سالگرد شکست آمریکا در افغانستان و خروج ذلیلانه آمریکا از این کشور تصریح کرد: امریکایی ها برای ماندگاری در منطقه و نزدیک شدن به ایران آمده بودند اما در نهایت مجبور به فرار از افغانستان شدند.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: به زودی شاهد خروج کامل آمریکا از کشورهای اسلامی خواهیم بود و این به معنای اضمحال و فروپاشی آمریکا است.

وی با بیان اینکه شاهد قدرت گرفتن هر روزه مقاومت اسلامی هستیم و مقاومت اسلامی قدرتمندتر از گذشته است، ادامه داد: موفقیت امروز مقاومت اسلامی مصداق تحقق وعده الهی است که فرمود زمین در آینده بدست شایسته ترین بندگان خدا اداره خواهد شد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه از خرابه‌های غزه تمدن اسلامی می‌روید، گفت: مردم مظلوم غزه و لبنان این روزها سختی های زیادی را تحمل می کنند اما بدون شک وعده الهی حق است و پیروزی برای مقاومت نزدیک است.

وی گفت: آینده مظلومان و محرومان بی پناه غزه درخشان است و بدون شک از خرابه های غزه، تمدن اسلامی می روید و جهان شاهد شکوه و عزت این مردم خواهد شد.

آیت الله عابدینی با اشاره به حضور خوب مردم قزوین در پیاده روی اربعین تاکید کرد: مواکب استان قزوین چه در ایران و چه در مسیر کربلا و نجف بسیار عملکرد درخشانی داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید رجایی با دیانت، ایمان، صداقت، دشمن ستیزی، حمایت از مؤمنین و مسجد خودش را در تاریخ و در قلب این مردم ماندگار کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ