خودروسازان داخلی کیفیت تولید را افزایش دهند

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه موقت اهرم گفت: انتظار می‌رود خودروسازان داخلی کیفیت تولید را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر صفری در خطبه‌های نماز جمعه اهرم با انتقاد از بی کیفتی ماشین‌های ایران خودرو اظهار کرد: این تولیدات بی کیفیت است و با جان و مال مردم دارند بازی می‌کنند.

وی افزود: نزدیک به ۲ ماه است یک ماشین از ایران خودور تحویل گرفتم در این مدت ۶۰ روز بیش از ۱۰ بار من را در نیم راه نگه داشته است و این مزد در نوبت بودن و انتظار کشیدن برای ماشین داخلی است، کسی هم پاسخگو نیست.

امام جمعه موقت اهرم افزود: اگر قرار است یک سال مردم در نوبت باشند و بعد ماشینی تحویل بگیرند که نه با جان خودشان بلکه با جان خانواده آنها بازی نیز کند این چه صنعتی است و چه گرفتاری است که برای مردم درست شده است. باید ایران خودور پاسخگوی تولیدات باشد و در بحث کیفیت ماشین دقت کنند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای دولت اضافه کرد: نگاه راهبری نگاه بلند مدت به پدیده‌ها و اقدامات است تفکر و تحلیل راهبری مستلزم داشتن دیدگاهی کلی نگر و آینده نگر است.

صفری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد: همکاران جوان، مؤمن، انقلابی، متعهد و پرانگیزه را انتخاب کنید تا گره‌ها را باز کنند و با پرورش آنها در مدیریت‌های رده‌های مختلف از پایین، به تدریج نسلی از مدیران برجسته و پرانگیزه برای فردای کشور شکل گیرد.

لزوم تحقق پیوست عدالت

امام جمعه موقت اهرم یاد آور شد: چند سال قبل مسئله پیوست عدالت را مطرح کردیم و گفتیم که برای هر قانون و تصمیم مهم باید پیوست عدالت تهیه شود که مرحوم آقای رئیسی نیز مقداری در این زمینه پیش رفت و کارهای انجام داد اما نیمه‌کاره ماند.

وی بیان کرد: پیوست عدالت نه یک کار اداری و فرم کاغذی و تشریفاتیِ ضمیمه به قوانین بلکه یک امر واقعی و در متن قوانین و برنامه‌ها است.

صفری تاکید کرد: پیوست عدالت یعنی مراکزی مانند سازمان برنامه و بودجه که تصمیم‌سازی یا آماده‌سازی لوایح و قوانین را برعهده دارد و یا گروهی از طرف رئیس‌جمهور موظف شوند که تأثیر برنامه‌ها و قوانین را بر شاخص‌های عدالت اجتماعی از جمله فاصله طبقاتی بسنجند و در صورت افزایش شکاف طبقاتی، آن قسمت از برنامه را حذف کنند.

وی اضافه کرد: عدالت با گفتن و بیان مکرر زبانی محقق نمی‌شود بلکه انگیزه و ورود در میدان می‌طلبد که خوشبختانه این انگیزه در رئیس‌جمهور وجود دارد و باید به‌گونه‌ای عمل شود که هیچ مسئولی نتواند از راه منتهی به عدالت، تخلف کند.

امام جمعه موقت اهرم با اشاره به روز ۱۲ شهریور سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری و روز مبارزه با استعمار افزود: ۱۲ شهریور سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری در مبارزه با انگلیسی‌ها در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز مبارزه با استعمار انگلیس ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در آستان ۲۸ صفر سالروز رحلت جانسوز نبی گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت سبطین اکبر امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) قرار داریم این روز را تسلیت گفتند

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ