مسئولان برای رفع مشکلات پرستاران همت کنند

اقتصاد ایران: یزد- امام جمعه یزد با اشاره به مطالبه پرستاران نسبت به حقوق و مزایا گفت: مسئولان باید برای رفع مشکلات این قشر همت کنند و در این مسیر جدی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد، با اشاره به رحلت پیامبر اکرم (ص) گفت: وجود پیامبر گرامی اسلام وجودی عزیز، و والاترین و قدرتمندترین و مقرب‌ترین بندگان خداست که خدای متعال او را پیامبر خود قرار داد و همه خوبی‌ها را به او عطا کرد.

وی ادامه داد: از اهداف اصلی پیامبر نجات مردم از ظلمات به سوی نور و روشنایی‌ها بود تا انسان‌ها را از جهالت و فساد و دوری از خدا خارج و به نور وصل کند و همچنین انسان و هدف زندگی او و راهی که باید بپیماید مشخص و راه سعادت را به انسان‌ها نشان دهد.

آیت‌الله ناصری افزود: در مسیر خداوند هیچ چیز برای پیشرفت مانع نیست، فراگیری علم، عالم بودن، صنعت، قدرت، مقام و ریاست، ثروت و … همه روزی خداست و هیچکدام مانع این نمی‌شود ما از مسیر الی الله دور و منصرف شویم، بنابراین خداوند هیچکدام را منع نکرده اما آنچه را که ما از راه خدا دور می‌شویم، منع کرده است.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده راه پیامبر است گفت: دنیا راهی که می‌رود راهی غیر از خدا و معنویت است و این مسیر هدف مشخصی ندارد اما انقلاب اسلامی هدف و مسیر انسان را مشخص کرد، امروز دشمنان به سمت ضربه زدن به اسلام و ولایت حرکت می‌کنند و تاکنون موفق نشده‌اند.

آیت‌الله ناصری افزود: مردم ایران باید صبورانه در کنار رهبر معظم انقلاب به مسیری ادامه دهند که همه قدرت‌های پوشالی را از هم پاشید و در مسیر خدا قدم برداشت و امروز به جایی رسیده که در میان کشورهای دنیا کشوری محبوب است و همه دنیا به دنبال شناخت انقلاب اسلامی هستند که مردم ایران به پا کردند.

وی با اشاره به اینکه باید با اتکا به توان داخلی مسیر را ادامه دهیم بر تربیت انسان‌های کاردان و متعهد تأکید کرد و گفت: با تربیت افراد متعهد و با تجربه توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از اصحاب اربعین گفت: خوشبختانه در این مسیر افراد مختلفی همت کرده و ایثارگری نشان دادند و هرگونه خدمت‌رسانی به زوار اربعین را ارائه دادند که این امر قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالبات پرستاران بیان کرد: پرستاران نسبت به حقوق و مزایا گلایه دارند که در این زمینه دولتمردان و مسئولان باید برای رفع مشکلات این قشر همت کنند و در این مسیر جدی باشند و کمک کنیم تا این قشر به حق و مطالبات خود برسند.

آیت‌الله ناصری با اشاره به بازگشایی مدارس نیز گفت: باید نسبت به فرهنگ و دین و آینده دانش‌آموزان بیشتر دقت کنیم و مسئولیت آن به عهده مسئولان فرهنگی است، سعادت و رشد و شکوفایی استعدادها در مدارس بروز می‌یابد. البته عکس آن نیز اعم از خمودگی و فساد در صورت بی توجهی رقم می‌خورد که باید در این زمینه مراقبت کرد. بنابراین همه باید احساس مسئولیت کنیم چرا که دشمن با تمام قوا علیه اخلاق و دین فعالیت دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ