موفقیت نیازمند استفاده از توانمندی‌های داخلی است

اقتصاد ایران: اردستان-امام جمعه اردستان گفت: نباید نگاه‌ها به خارج باشد بلکه باید از توانمندی‌های داخلی استفاده کرد تا موفقیت حاصل شود که توانمندی‌های فراوانی در داخل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان اظهار داشت: امام رضا علیه الاسلام بیان می‌کند با کوچک و بزرگ چه آشنا و چه غریب به نیکی و زیبایی برخورد شود که این توصیه به تقوای معاشرتی است که اگر این روایت پیشوای هشتم شیعیان عملیاتی شود مردم با یکدیگر رفتار خوبی خواهند داشت‌.

وی افزود: در دهه پایانی ماه صفر قرار داریم با اتفاقات گوناگون که با رحلت پیامبر آغاز می‌شود، به نقلی شهادت امام مجتبی را میز دارد و با شهادت امام رضا به پایان می‌رسد این مناسبت‌ها را تسلیت می‌گوئیم و امیدواریم همچون سایر ایام گذشته این روزها هم گرامی داشته شود.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: تمام سلسله امامان بزرگوار به عظمت جد خود اعتراف می‌کند شخصی به بزرگی و عظمت حضرت محمد نداریم که قرآن کریم در آیات خود او را پیامبری از جنس مردم معرفی می‌کند نسبت به مؤمنان مهربان است دلسوزی دارد.

دهشیری بیان کرد: در اولین دیدار دولت جدید با رهبر انقلاب، سیزده نکته مهم بیان شد که مخاطبان اصلی این نکات دولتمردان هستند که باید این موارد را مورد توجه قرار دهند و عملی کنند.

وی تاکید کرد: همه به مجلسی‌ها و دولتی‌ها تاکید شد که عمر مسؤولیت کوتاه است و می‌شود در مدت کوتاه کارهای بسیاری را برای کشور انجام داد، همچنین مثال امیرکبیر برای شهید رئیسی توسط رهبر انقلاب بیان شد که هر دو حدود سه سال کارهای بزرگ و خوبی را انجام دادند که ناتمام ماند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: برخی مسائل کشور دارای اولویت ساختاری و فوری است که امید می‌رود مورد توجه دولت قرار گیرد و دولت به حواشی نپردازد، ورودی و خروجی شهر اردستان همچنان مطلوب نیست کار ارزشی ماندگار برای شهر انجام شود.

وی گفت: دولت توجه به موضوع انرژی را در برنامه کاری خود قرار داده و مسئولان فکر اساسی کنند که در این وضعیت گرمای هوا که تمام کارهای مردم با برق است، قطعی برق نداشته باشیم.

دهشیری ادامه داد: مردم نیز باید در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند و از مصرف بی‌رویه خودداری شود همچنین مسؤولان نیز این موضوع را در اولویت پیگیری قرار دهند.

امام جمعه اردستان اضافه کرد: تعیین همکاران پاک‌دست و با ایمان از توصیه‌های رهبر انقلاب به دولت چهاردهم است، افراد بی‌انگیزه، مسئله‌دار و کسانی که همسو با کابینه دولت نیستند میدان داده نشود

وی یادآور شد: نباید نگاه‌ها به خارج باشد بلکه باید از توانمندی‌های داخلی استفاده کرد تا موفقیت حاصل شود که توانمندی‌های فراوانی در داخل وجود دارد گرچه مزاحمت‌هایی از سوی دشمنان انجام می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ