لازمه وفاق ملی ممنوعیت سهم خواهی از نظام است

اقتصاد ایران: بجستان- امام جمعه بجستان گفت: لازمه وفاق ملی ممنوعیت سهم خواهی از نظام و پایان دادن به دو قطبی سازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم دهقانی در نماز جمعه امروز ضمن تاکید بر تقویت باورهای دینی در خانواده‌ها اظهار کرد: اگر قرار است جوانان و نوجوانان ما آینده درخشانی داشته باشند باید به سمت و سوی اهل بیت بروند.

امام جمعه بجستان افزود: ما نیروهای جوان با انگیزه و متعهد کم نداریم که عاشق اهل بیت و ادامه دهنده راه شهدا هستند که این باورها باید از خانواده‌ها شروع شود.

وی در ادامه با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم و تقارن آن با هفته دولت گفت: دولت جدید با شعار وفاق ملی روی کار امده که این وفاق را در معرفی هیأت دولت دیدیم و در ادامه نیز انتظار داریم که صرف شعار نباشد، لازمه وفاق ملی التزام به محور وفاق یعنی تبعیت از مقام معظم رهبری ست.

دهقانی بیان کرد: لازمه وفاق ملی ممنوعیت سهم خواهی از نظام و پایان دادن به دو قطبی سازی ست که خوشبختانه صورت گرفت و باید ادامه پیدا کند.

امام جمعه بجستان تشریح کرد: خدمت به مردم و استفاده از ظرفیت‌های مهم کشور و در بین مردم بودن و بدون منت کار کردن با رعایت اولویت‌ها و استفاده از نیروهای کارامد جوان و متدین و متعهد نیز از شاخصه‌های وفاق ملی ست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شبکه نورانی نهاد نماز جمعه در عزل و نصب‌ها دخالتی ندارد اما اگر ببیند نیرویی کارامد نباشد آنجا ساکت نمی‌نشیند.

دهقانی گفت: انتظار ما از دولتمردان و مسؤولان استانی و شهرستانی این است که نیروهایی متعهد، انقلابی، جهادی و با اولویت بومی بودن پای کار بیایند اما بومی که این شاخصه‌ها را نداشته باشد تأیید نشود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ