نارضایتی مردم از کادر درمان بیمارستان میامی/ مسئولان فکری کنند

اقتصاد ایران: میامی- امام جمعه میامی ضمن گلایه شدید از وضعیت تنها بیمارستان این شهر گفت: مردم از کادر درمان بیمارستان ناراضی هستند و ما مشکل پزشک و پرستار را به وضوح شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میامی ضمن اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با کابینه چهاردهم بیان کرد: فرصت خدمت را باید غنیمت شمرد و لذا هر مسئولی که در راه اعتلا و رشد این کشور قدم برمی‌دارد بداند که این خدمت رسانی یک فرصت از جانب خدای متعال و یک امانت بزرگ است که باید مغتنم شمرده شود.

وی با بیان اینکه کسانی که مسئولیت را قبول کرده ولی راهگشای مردم نیستند می‌بایست توبه کرده و از راه خود بازگردند و مسئولیت شأن را پس بدهند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دولت چهاردهم بیان کردند که دولت باید ظرفیت‌های انسانی کشور را احصا و از آنها بهره گیری کند.

کارسپاری به کارشناسان

امام جمعه میامی با بیان اینکه انتخاب همکاران جوان، مؤمن، انقلابی و متعهد دیگر توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت چهاردهم بود، ابراز کرد: ما در کشورمان کم ندارم جوانانی که انقلابی، باسواد، اهل تقوا و نترس هستند که باید در امور از آنها بهره گیری شود.

عزیزی با بیان اینکه اگر در پایان دولت ۱۰۰ جوان انقلابی و مدیر تحویل کشور داده شود، کار بزرگی صورت گرفته است، گفت: حکمرانی خردمندانه با رجوع به کارشناسان یکی دیگر از موضوعات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت بود که خوشبختانه رئیس جمهور تاکید خوبی به مقوله کارسپاری به کارشناسان دارد.

وی خواستار حضور در بین مردم و سفرهای استانی از سوی دولت چهاردهم شد و گفت: پیوست عدالت در همه مصوبات و قوانین که دولت آنها را اجرا می‌کند دیگر موضوعی است که باید مد نظر دولت چهاردهم قرار گیرد.

نسخه اقتصادی

امام جمعه میامی با بیان اینکه راهبرد اصلی دولتمردان باید مسئله اقتصادی و اجرای کامل برنامه‌های بالادستی باشد نه نسخه‌های غربی، گفت: ما در کشورمان مشکل اقتصادی نداریم ما مشکل توزیع اقتصادی داریم و این امر باید از تهران آغاز و به دیگر نقاط کشور سرایت کند.

عزیزی با بیان اینکه نسخه اقتصاد ما نسخه غربی و شرقی نیست، گفت: پنج ماه از سال گذشته و دولت چهاردهم در هفت ماه آینده باید شعار سال را در رأس برنامه‌های خودش قرار دهد و در این راه می‌بایست تدابیر جدی را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسئله مهم این روزهای میامی مسئله بیمارستان است، افزود: چند ماهی است که وزیر وقت بهداشت، بیمارستان میامی شروع به کار کرد اما چه افتتاحی؟ چند مشکل و مصیبت جدی در میامی توسط این بیمارستان ایجاد شده است که نخستین آن مسئله متخصص قلب محسوب می‌شود.

مراجعه به شهرهای دیگر

امام جمعه میامی با بیان اینکه دو سال است که میامی متخصص داشت اما امروز هیچ متخصصی نیست، گفت: شاهد هستیم فردی دچار سکته شده اما هیچکس در بیمارستان نیست که به او رسیدگی کند لذا باید از مسئولان پرسید در این بیمارستان چه می‌کنید؟ مگر این مردم مظلوم نیستند؟ مگر این شهرستان کم برخوردار نیست چرا بر این کم برخورداری می‌افزایید؟

عزیزی با بیان اینکه مردم گلایه مند هستند، افزود: علوم پزشکی باید ورود کند و متخصص بیاورد اما این کارها نشده است مردم دوست دارند در شهر خودشان به بیمارستان بروند.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه تست مرفین برای کسانی که می‌خواهند ازدواج کنند دیگر مشکل میامی است، افزود: چند ماه قبل رئیس وقت علوم پزشکی شاهرود در جلسه‌ای قول دادند که دستگاه خریداری می‌شود و ما هم قول دادیم که بخشی از بودجه کمک شود و این کار شد، اما متأسفانه این کار صورت نگرفته است و جوانان ما برای ازدواج هم باید به شهرستان مجاور بروند و این لکه ننگ است.

آیا توانی نیست؟

امام جمعه میامی با طرح این سوال که آیا توان اداره بیمارستان وجود ندارد؟ بیان کرد: مردم صبوری کردند اما گویا مشکلات حل نمی‌شود امروز بیمار وارد بیمارستان میامی می‌شود و ۱۰۰ درصد بیمار تر از قبل از بیمارستان خارج می‌شود لذا از مسئولان باید پرسید که چه می‌کنید؟

عزیزی افزود: سومین درد ما این است که پزشک و پرستاری به نام شهرستان میامی پذیرش شده و همین فرد در شهرستان دیگر طبابت می‌کند و برنمی گردد در حالی که وظیفه آنها در این شهرستان است لذا وظیفه قانونی باید انجام شود از سوی دیگر مردم از کادر درمان بیمارستان میامی هم ناراضی هستند و شکایت‌های بسیاری دارند که باید رسیدگی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ