گلایه از جانمایی بیمارستان مهدیشهر/جایگزینی سلیقه با کار کارشناسی

اقتصاد ایران: مهدیشهر- امام جمعه مهدیشهر با گلایه از جانمایی بیمارستان این شهرستان در خارج از محدوده شهری، گفت: گاهی شاهدیم که سلیقه یک استاندار یا نماینده بر کار کارشناسی می‌چربد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضای هیأت دولت بیان کرد: ریل گذاری کلان دولت چهاردهم و خطوط اصلی حرکت در این دیدار توسط معظم له بیان شد.

وی افزود: نخستین نکته‌ای که معظم له اشاره کردند شناسایی و بهره برداری از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کشور است زیرا کشورمان دارای نخبگان جوان خوبی است که در هیچ کجای دنیا چنین جوان مؤمن، انقلابی و خدوم پیدا نمی‌شود و باید از این ظرفیت‌ها بهره گیری کرد.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه معادن، قدرت نظامی و موقعیت جغرافیایی و … در زمره فرصت‌های کشورمان محسوب می‌شود، گفت: شناخت و به کارگیری از این ظرفیت‌ها همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند، می‌تواند دولت را کمک کند.

بارانی با بیان اینکه رعایت اولویت‌ها دیگر موضوعی است که معظم له در این دیدار تاکید کردند، گفت: دولت مبارزه به گرانی‌ها را در اولویت کاری خودش قرار دهد زیرا گرانی‌ها کمر مردم را خم کرده است.

وی با بیان اینکه امروز فرصتی است که دولت به قول‌ها و وعده‌های خودش در زمینه معیشت جامه عمل بپوشاند، ابراز کرد: مسئله گرانی و تورم دو مسئله‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان اولویت‌های دولت چهاردهم بیان کردند.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه رجوع به کارشناسان و کار کارشناسی دیگر مسئله‌ای بود که توسط معظم له مورد تاکید قرار گرفت، گفت: حکمرانی خردمندانه و اندیشه ورز نیاز به وجود کارشناسان دارد و این مسئله باید در اولویت کار دولت چهاردهم قرار گیرد.

بارانی با بیان اینکه هر خدمتی که می‌خواهد انجام شود اگر از راه کارشناسی صورت نگیرد به خیانت بدل می‌شود، افزود: نمونه‌های فراوانی از این امر را می‌توان در همین شهرستان مهدیشهر دید که بیمارستانی با میلیاردها تومان هزینه ساخته می‌شود اما در خارج از شهر احداث می‌گردد و ۲۰ هزار مردم مهدیشهر باید هزینه‌های گزاف تاکسی بدهند تا بیمارستان بروند و هر قدر فریاد زدیم کسی گوش نکرد آیا این خدمت است؟

وی با بیان اینکه گاهی سلیقه یک استاندار یا نماینده مجلس در برابر یک نظر کارشناس قرار می‌گیرد، گفت: در تمام دنیا ۵۰ حوزه جمع می‌شوند که محیط زیست، منابع طبیعی، فضای شهری و … برای یک طرح در نظر گرفته شود و کسی سلیقه خودش را اعمال نمی‌کند لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که باید حکمرانی خردمندانه باید صورت گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ