پیشرفت ۴۶ درصدی باغ موزه دفاع مقدس خوزستان

اقتصاد ایران: اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس خوزستان تاکنون ۴۶ درصد پیشرفت کاری داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور پیش از ظهر امروز جمعه در هفتمین نشست قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان افزود: واقعیت این است که این موزه که نماد فرهنگی و هویتی ما نیز هست به کل کشور تعلق دارد، چون در زمان جنگ شاهد حضور رزمندگان و شهادت بسیاری از آنها در این خاک مقدس بودیم.

وی با اشاره به پیشرفت ۴۶ درصدی باغ موزه دفاع مقدس خوزستان، ادامه داد: برای بهره برداری لازم از این فضا نیاز است که محوطه‌ای را آماده کرد تا بتوانیم نسل امروز را نسبت به جنگ و محتویات آن آشنا کنیم و حتی ادارات را نیز در این فضا قرار دهیم که پس از تأثیر پذیری، بیشتر و بهتر با این مرکز ارتباط بگیرند و کمک کنند.

در این نشست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز گزارشی از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ارائه داد و خواستار همکاری بیشتر و بهتر دستگاه‌های مختلف جهت پیشبرد این مرکز فرهنگی شد.

سردار حاجتی افزود: این که موزه دفاع مقدس خوزستان نسبت به دیگر نقاط کشور عقب ماندگی دارد و هنوز به بهره برداری نرسیده، پذیرفتنی نیست، اما باید در نظر داشت که ما دارای ۵ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در سراسر استان هستیم که هر کدام دارای شاخصه‌هایی منحصر به فرد هستند. ما قرار است در این مرکز به همه استان‌ها و رزمندگانی که در خاک خوزستان جنگیدند توجه داشته باشیم لذا ضرورت دارد که همه ظرفیت‌های استان و کشور ما را در انجام سریع‌تر این طرح همراهی کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ