از اطلاعیه جدید پلیس تا اظهارات اهالی روستا

اقتصاد ایران: اطلاعیه پلیس حکایت از عدمِ کنترلِ خشم و احساسات از طرف برخی کارکنان و بی‌اعتنایی به وضعیت متهم«محمد میرموسوی» دارد همچنین بر اساس ویدیویی اهالی محل از میرموسوی ناراضی بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجشنبه یکم مردادماه در روستایِ ناصرکیاده از توابع شهرستان لاهیجان خبرِ نزاع و درگیری توسط اهالی محل در سه مرحله و به‌طور مکرر به پاسگاه محلی گزارش می‌شود.

در این درگیری افراد یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار داده و بنابر اظهاراتِ امدادخواهان، منشأ درگیری مرحوم موسوی بوده و خودروی متوفی کاملاً تخریب و در آتش می‌سوزد.

قرار بازداشت موقت برای ۵ نفر از افسران انتظامی

هفتم شهریور ابراهیم انصاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان با اشاره به فوت متهمی در تحت نظرگاه فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان تاکید کرد: مقامات قضائی شهرستان بلافاصله پس از این واقعه در محل حاضر و بررسی موضوع را با جدیت در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به تعیین بازپرس ویژه برای این پرونده گفت: برای ۵ نفر از افسران انتظامی قرار بازداشت موقت صادر شده است.

دستور رئیس جمهور و وزیر کشور در مورد پرونده مرحوم میرموسوی

اسکندر مؤمنی، وزیر کشور هم در پی دستور مسعود پزشکیان رئیس جمهور در خصوص بررسی تمامی جوانب حادثه رخ داده در لاهیجان، هیئت تحقیق ویژه ای را برای بررسی کامل و همه‌جانبه تعیین و به محل اعزام کرد.

سردار رادان: همه متهمانِ حادثه تحتِ بازجویی و تحقیق هستند

روز گذشته هم فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه رسیدگی به موضوع را صادر کرد که به قید فوریت تیم تخصصی بازرسی کل فراجا از هفتاد و دو ساعت گذشته در محل حادثه استقرار یافتند. همچنین برابر دستور اکیدِ سردار رادان تمامی متهمانِ حادثه تحتِ بازجویی و تحقیق هستند.

عدمِ کنترلِ خشم و احساسات از طرف برخی کارکنان و بی‌اعتنایی به وضعیت متهم

امروز نهم شهریور مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای گزارشی از روند وقوع حادثه بر مبنای گزارش تیم ویژه بازرسی کل فراجا در مورد حادثه لاهیجان را منتشر کرد.

بر اساس این اطلاعیه؛ در تاریخ پنجشنبه یک مرداد در روستایِ ناصرکیاده از توابع شهرستان لاهیجان خبرِ نزاع و درگیری توسط اهالی محل در سه مرحله و به‌طور مکرر به پاسگاه محلی گزارش می‌شود که در این درگیری افراد یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار داده و بنابر اظهاراتِ امدادخواهان، منشأ درگیری مرحوم میرموسوی بوده و خودروی متوفی همان‌طور که در تصاویر به‌صورت مستند مشخص است کاملاً تخریب شده و در آتش می‌سوزد. این موضوع باعث رعب و وحشت اهالی محل شده و پلیس تمامی عاملین حادثه از جمله مرحوم میرموسوی را بنابر وظیفه ذاتی و قانونی بازداشت می‌کند.

این اطلاعیه می‌افزاید: متوفی در پاسگاه انتظامی شروع به فحاشی و استنکاف از دستورات عوامل انتظامی و درگیری با مأموران کرده که این روند تا حضور در بازداشتگاه ادامه پیدا می‌کند. به دلیل هیجان ناشی از اصطکاک صورت‌گرفته میان مرحوم میرموسوی و عوامل انتظامی و عدمِ کنترلِ خشم و احساسات از طرف برخی کارکنان و بی‌اعتنایی به وضعیت متهم این اتفاق رخ می‌دهد.

علت فوت توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است

در ادامه این اطلاعیه آمده است: علت فوت با توجه به اتفاقاتِ قبل از حضور پلیس و شرایط جسمی و روحی متوفی، توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

اطلاعیه پلیس حکایت از عدمِ کنترلِ خشم و احساسات از طرف برخی کارکنان و بی‌اعتنایی به وضعیت متهم دارد همچنین بر اساس ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده نارضایتی اهالی محل از محمد میرموسوی زیاد بوده و در روز درگیری با اراذل و اوباش هم آثار ضرب و جرح بر بدن او قابل مشاهده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ