مردمی بودن مهمترین ویژگی دولت شهید رئیسی بود

اقتصاد ایران: بیجار- فرماندار بیجار گفت: مردمی بودن و تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان پیش از ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع بیجار اظهار کرد: نام شهدای خدمت همراه با شهدای دولت از این به بعد مطرح خواهد شد و این شهدا الگوی دیگری از خدمت گذاری را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: خدمات سه ساله دولت رئیس جمهور شهید بسیار مهم و ارزشمند است و یکی از ویژگی‌های بارز آن مردمی بودن آیت الله رئیسی بود که هم مورد تأیید مردم و هم رهبر معظم انقلاب بود.

وی اعلام کرد: ورود به مشکلات بزرگ و تلاش در راستای رفع آن از اهداف مهم شهید رئیسی بود و رتبه بندی معلمان از جمله مشکلاتی بود که آن را به انجام رساند.

محبیان اعلام کرد: یکی از مهمترین مشخصات این دولت مقابله با فساد بود و هرگونه تخلفی که صورت می‌گرفت برخورد می‌شد.

رشد ۱۱ درصدی اعتبارات بیجار در سال گذشته

وی به اعتبارات پیش بینی شده برای شهرستان اشاره و اعلام کرد: اعتبارات سال ۱۴۰۱ به نسبت ۱۴۰۲ از رشد ۴۴ درصدی برخوردار بودیم و در سال گذشته رشد ۱۱ درصدی را داشتیم که در سال گذشته ۲۱۰ میلیارد اعتبارات دولتی لحاظ شد.

وی گفت: بیشترین اعتبارات در دو حوزه راه و آبرسانی لحاظ شد و همچنین توجه ویژه ای به حوزه کشاورزی و بهداشت و درمان شد.

محبیان اعلام کرد: کشاورزان امسال تولید بسیار خوبی را رقم زدند و افزایش تولید و خرید را داشتیم و امیدواریم دولت چهاردهم با وعده‌های داده شده مانده بهای گندم را پرداخت کند.

۱۰۰۰ واحد مسکن ملی آماده ساخت است

وی به مسکن ملی اشاره کرد: این طرح بسیار خوبی بود که در ابتدا چالش زمین دولتی را داشتیم تا قیمت واحدها را کاهش دهیم که خوشبختانه اراضی انتخاب شد و هزار واحد آماده ساخت است.

فرماندار بیجار ادامه داد: ساخت این مسکن‌ها به صورت خود مالکی است دولت وظیفه تأمین زیر ساخت و نقشه برداری را دارد و ساخت مسکن به عهده مالکین است.

وی تاکید کرد: قطعی‌های مکرر برق موجب نارضایتی مردم شده است و دلیل اینکه قطعی برق را که در بخش خانگی داریم که این است که واحد صنعتی کمتری داریم و این ناترازی با قطع برق خانگی جبران می‌شد.

وی ابراز داشت: در ابتدای سال ۱۴۰۲ که مسؤلیت فرمانداری را برعهده داشتم چهار دوره انتخابات برگزار شد و باید در این مسیر همواره از حضور حماسی مردم باید قدر دانی کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ