دولت چهاردهم باید به دنبال حضور در بین مردم باشد

اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه محمودآباد گفت: حضور در بین مردم و رفتن به سفر استانی باید در اولویت دولت چهاردهم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: تمسک به سیره شهید رجایی می‌تواند زمینه موفقیت همه خدمتگزاران در نظام جمهوری اسلامی را فراهم کند.

وی با اشاره به دیدار اعضای دولت چهاردهم با مقام معظم رهبری افزود: سرعت نظام در تغییر دولت بعد از شهادت شهید رئیسی از حیث ساختاری به معنای توان و ساخت مستحکم نظام اسلامی در حل مسئله و عبور از شرایط سخت است.

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: با فاصله نسبتاً کوتاهی از شهادت رئیس جمهور پیشین، دولت جدید شکل گرفت و این نشانه و نمادی از کارآمدی نظام حکمرانی کشور است.

وی بیان کرد: دولت چهاردهم باید به دنبال شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کشور، انتخاب همکارانِ جوان، مؤمن، انقلابی، متعهد و پرانگیزه، حکمرانی خردمندانه با رجوع به کارشناس و حضور در بین مردم و رفتن به سفر استانی باشد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه هر قانون و مصوبه‌ای در دولت باید با عدالت همراه باشد، تاکید کرد: حکمرانی قانون‌مند در فضای مجازی، دستیابی به فناوری و لایه‌های زیرساختی هوش مصنوعی، جدی گرفتن تولید ملی به‌عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی، علاج پیری زودهنگام جمعیت کشور، امید نبستن به دشمن و منتظر موافقت دشمنان نماندن برای برنامه‌ها و رسیدگی هر چه بیشتر به معنویت خود در دوران مسئولیت باید در اولویت دولت چهاردهم باشد.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب از ابتدای انتخاب پزشکیان به ریاست جمهوری کمک به موفقیت این دولت را به‌عنوان راهبرد اعلام کرده و مورد تأکید قرار دادند و رویدادهای بعدی نیز موید عملی‌شدن همین نگاه بوده است.

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: اکنون و پس از شکل‌گیری دولت جدید، رئیس جمهور جدید و دولتمردان باید مطالبات مطرح شده از سوی رهبری را به‌مثابه چارچوب و منشور حرکت خود تلقی کنند و بدانند که تجربه تاریخی نشان داده هر جا که قوا و دستگاه‌های مختلف حرکت خود را براساس جهت‌گیری‌ها و اولویت‌های مطرح‌شده از سوی رهبری تنظیم کرده‌اند موفق شده و آنجا که دچار انحراف و حواشی شدند مایه‌ی درس و عبرت آیندگان گشتند؛ تجربه‌ی دولت‌ها خصوصاً در سالیان اخیر به‌روشنی گواه این مدعاست.

وی در پایان گفت: مطالبه ۱۲ گانه اخیر و نیز مطالباتی که در روز تنفیذ و در دیدار نمایندگان مطرح فرمودند، نقشه مطالبات ما از دولت چهاردهم خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ