قانونمند کردن فضای مجازی مطالبه رهبر معظم انقلاب است

اقتصاد ایران: قم- امام جمعه پردیسان گفت: قانونمند کردن فضای مجازی مطالبه رهبر معظم انقلاب است و مسوولان باید قوانین متناسبی برای این حوزه تدوین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا حامدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پردیسان با بیان فرازی دیگر از خطبه قاصعه اظهار کرد: حضرت همگان را بسیج می‌کنند که در برابر وساوس شیطانی بایستند.

امام جمعه پردیسان بیان کرد: حضرت علی (ع) ما را نسبت به دشمنی با شیطان تحریک می‌کند و می‌فرماید که قسم به ذات پاک الهی، او بر اصل و ریشه شما فخرفروشی کرد و بر نسب شما عیب گرفت و با سواره‌هایش به شما حمله کرد و با پیاده نظامش راه را بر شما بست.

وی افزود: شیطان به واسطه آن غرور و حسادت فراموش می‌کند که به این بحث متفطن شود ضمن اینکه کبر و غرور و حسد تا این حد می‌تواند ذهن را ببندد که شخص به این واقعیات توجه نکند.

حجت الاسلام حامدی ابراز کرد: این دشمن قسم خورده از هیچکس مأیوس نیست و شیطان حتی در کوه طور و هنگام عبادت به سراغ حضرت موسی علیه السلام می‌رفت و از او مأیوس نبود و می‌گفت اینکه موسی است، پدرش آدم بود، جایش در بهشت بود، من از او مأیوس نشدم، اینکه بچه آدم است.

امام جمعه پردیسان با اشاره به اینکه توجه ویژه مقام معظم رهبری به دانش‌های مرتبط با هوش مصنوعی نشان‌دهنده حکمت و فرزانگی ایشان است، تصریح کرد: در دیدار با تمام دولت‌های گذشته همواره بحث عدالت جوهره تأکیدات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان بوده است.

وی اضافه کرد: امید نبستن به دشمنان، تربیت یکصد مدیر جوان در دوره دولت جدید و رسیدگی هرچه بیشتر به معنویت و خودسازی در دوران مسئولیت از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری بود.

حجت الاسلام حامدی اذعان کرد: فضای مجازی سه دهه است که به عنوان ابزار جنگی از سوی دشمن در حال استفاده است و پیام‌رسان‌ها حکم یک سلاح جنگی را دارند.

امام جمعه پردیسان عنوان کرد: در صدر اسلام پیامبر باخبر شدند که در منطقه یمن یک سلاح جدید ابداع شده است، پیامبر عده‌ای را فرستادند و گفتند بروید یاد بگیرید بیایید.

وی ادامه داد: امروز ابزارهایی مثل تلگرام، سرورهایشان در امریکا مستقر است و تحت هدایت سرویس‌های جاسوسی آمریکاست و این بازی اخیری هم که درآوردند و مدیرعاملش را دستگیر کردند، واقعیت پشت پرده‌اش این است که فرانسوی‌ها می‌گویند چرا او دسترسی داشته باشد، ما دسترسی نداشته باشیم.

حجت الاسلام حامدی اظهار کرد: فرانسوی‌ها در پشت پرده قطعاً مصالحه کردند و رهایش کردند و یک سناتور آمریکایی هم اخیراً خطاب به مالک اینستاگرام در مورد اثرات مخربش بر نوجوانان و دختران گفت: ظرف یک هفته اینستاگرام می‌تواند برهنگی را افزایش دهد، پیشنهادهای ناخواستۀ جنسی دهد، خودآزاری، اضطراب، افسردگی و … را باعث می‌شود.

امام جمعه پردیسان ابراز کرد: مطالبه مقام معظم رهبری قانونمند کردن این فضاست و برخی مسئولین این مطالبه را تقلیلش می‌دهند به حد فیلترینگ. تازه آن هم با تردید. باید قوانین مناسب این فضا تهیه شود، امروز دیگر فضای مجازی دارد از فضای حقیقی پیشی می‌گیرد.

وی در خصوص عملیات اربعین حزب الله لبنان گفت: سانسور صهیونیست‌ها شدید بود، اما اخبار شکست اطلاعاتی رژیم به بیرون درز کرد و نتوانست جلوی عملیات را بگیرد. بیش از ده پایگاه نظامی اسرائیل مورد هدف قرار گرفت و ذیلش اتفاق مهمی افتاد.

حجت الاسلام حامدی ادامه داد: یوسی ساریل جاسوس ارشد اسرائیل و فرمانده سری‌ترین ارگان رژیم صهیونیستی، یعنی واحد ۸۲۰۰ بود که در سال ۲۰۲۱ نام و اطلاعات این آقا به بیرون درز کرد در این عملیات به هلاکت رسید.

امام جمعه پردیسان خاطرنشان کرد: این مرحله اول انتقام بود، یعنی کماکان سایه انتقام باید بر سر اسرائیل باشد. ما امیدواریم شاهد هلاکت نتانیاهو، این قاتل جنایتکار چهل هزار انسان بی‌گناه در پاسخ ایران باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ