حمایت از تولید راهکار رفع مشکلات اقتصادی است

اقتصاد ایران: سنندج_امام جمعه سنندج گفت: حمایت از تولید راهکار رفع مشکلات اقتصادی است و مسئولان باید توان خود را برای مهار تورم و حمایت از تولید بکار ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق ستمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع سنندج اظهار کرد: رفع مشکلات مردم امروزه نیازمند همت و تلاش مسؤولان و برنامه‌ریزی دولت چهاردهم است و مسؤولان باید به وضعیت معیشت و مشکلات مردم توجه کنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور زمانی قوی خواهد شد که دلسوزی، کار و تلاش و مسوولیت‌پذیری به همراه داشته باشد، افزود: امروزه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی حمایت از تولید است و باید مسؤولان با مهار تورم و جهش تولید گام بردارند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: توجه به سلامتی جامعه از هرچیزی مهمتر است و نبود امکانات موجب می‌شود مردم هزینه‌های مالی و جانی زیادی متحمل شوند.

ماموستا رستمی بیان کرد: امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش‌های مسؤولان امکانات و تجهیزات خوبی در بیمارستان‌های سنندج قرار دارد اما هنوز پاسخگوی برخی نیازهای بیماران و مراجعان نیست و از مسؤولان درخواست می‌شود که برای کمک به مردم این استان و بیمارانی که به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی روانه سایر استان‌ها می‌شوند راهکاری بیندیشند.

لزوم رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌های کردستان

وی با اشاره به اینکه برخی نقاط کردستان حادثه خیز است و وقوع تصادفات و حوادث دلخراش در برخی جاده‌ها بالا است، افزود: توجه به ایمنی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه خیز نیازمند توجه متولیان امر است و باید مورد توجه باشد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: تا زمانیکه جاده‌های استان ایمن نشود مرگ و میر در جاده‌ها جریان دارد.

ماموستا رستمی گفت: زندگی پیامبر مکرم اسلام سراسر درس است و همه انسان‌ها باید ایشان را در زندگی و کار الگو و اسوه بدانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برنامه‌های رئیس دولت چهاردهم نویدبخش اتفاقات خوب کشور است، اضافه کرد: امیدواریم با تدابیر مسؤولان و کار به دستان شاهد توسعه کشور و کردستان و کاهش مشکلات مردم باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ