مدال طلای هادی ساروی پس گرفته می‌شود؟

اقتصاد ایران: آرتور الکسانیان، قهرمان کشتی فرنگی ارمنستان، به نتیجه فینال وزن ۹۷ کیلوگرم المپیک اعتراض کرده و فدراسیون کشتی ارمنستان از او حمایت می‌کند. الکسانیان قصد دارد اعتراضش را با کمک وکلای بین‌المللی پیگیری کند.

خبرورزشی: اعتراض آرتور الکسانیان به نتیجه فینال وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک حسابی جلب توجه کرده است. پس از شکست در این مبارزه، الکسانیان و تیم ارمنستان اعتراض خود را به اتحادیه جهانی کشتی و سپس کمیته بین‌المللی المپیک ارائه کردند. این اعتراض ابتدا به دلیل نارضایتی از داوری بود، اما پس از بازگشت تیم ارمنستان به کشورشان کمیسیون داوران فدراسیون کشتی ارمنستان تصمیم به صرف‌نظر از پیگیری اعتراض گرفت.

با این حال، الکسانیان به تنهایی و با کمک وکلای بین‌المللی خود، تصمیم به ادامه پیگیری اعتراض خود گرفت. فدراسیون کشتی ارمنستان نیز به دلیل فشارهای الکسانیان، حمایت خود را از او اعلام کرده است.

این اعتراضات مشابه اتفاقی است که در مسابقات جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ بلگراد رخ داد. در آن رقابت اتحادیه جهانی کشتی پس از بازبینی فیلم فینال وزن ۸۷ کیلوگرم و مشاهده اشتباه داوری، تصمیم به توزیع دو مدال طلا گرفت، یکی به علی چنگیز از ترکیه و دیگری به دیوید لوسونچی از مجارستان. همین تصمیم الکسانیان را به ادامه پیگیری اعتراض خود مصمم‌تر کرده است، زیرا او به اشتباهات داوری در رقابت‌های جهانی به‌طور مستقیم اشاره کرده است.

با این حال، در مورد فینال المپیک ممکن است تغییر نتیجه غیرممکن باشد مگر اینکه شواهد جدیدی به‌طور قوی‌تری نشان‌دهنده اشتباهات جدی در داوری باشد. معمولا داوران و کمیته‌های مربوطه در مسابقات بزرگ و حساس مانند المپیک، از تجدید نظر در نتایج مگر در صورت وجود شواهد قوی، خودداری می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ