لازمه وفاق ملی التزام به تبعیت از رهبری و قانون اساسی است

اقتصاد ایران: قزوین- امام‌جمعه الوند گفت: لازمه وفاق ملی التزام به محور وفاق یعنی تبعیت از رهبری و قانون اساسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الوند ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و یاد شهدا و تسلیت ایام آخر ماه صفر اظهار کرد: خدای متعال برای تکریم رسول اکرم (ص) در قرآن کریم آداب و معارفی را در جهت تنظیم و تحسین رابطه ما با آن وجود مقدس تبیین می‌فرماید.

وی با بیان اینکه صلح امام حسن (ع)، آغاز مبارزه مخفی خاندان پیغمبر با قدرت طاغوتی بنی‌امیه است، افزود: امام حسن (ع) در این مبارزه از یک طرف به دنبال این بودند که طاغوت را ضعیف و رسوا کنند، و از طرف دیگر، جمعیت خودشان را نیرومند کنند و در یک فرصت مناسب بر او بتازند و او را از بین ببرند.

امام‌جمعه الوند عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار رئیس‌جمهور و دولت چهاردهم، با شکرگزاری تشکیل سریع دولت با همت رئیس‌جمهور و کمک ارزنده مجلس، نکات مهمی را همچون رعایت اولویت‌های فوری از جمله تورم و گرانی، چگونگی انتخاب مدیران و همکاران، حضور در میان متن مردم، ضرورت حکمرانی قانونمند در فضای مجازی و هوش مصنوعی و توجه به تولید به‌عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی، بیان کردند.

وی تأکید کرد: لازمه وفاق ملی التزام به محور وفاق یعنی تبعیت از رهبری و قانون اساسی و اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه در وفاق ملی سهم‌خواهی ممنوع و ملاک شایسته‌سالاری متعهدانه است، بیان کرد: وفاق ملی به معنی پایان دوقطبی‌سازی، گروه‌بندی و یارکشی است و به این معنی است که خارج از صف‌بندی‌ها، فقط باید بر خدمت به مردم و مسابقه خدمت متمرکز شد.

وی با بیان اینکه ۳۲۸ روز از جنگ غزه می‌گذرد، اضافه کرد: جنگ غزه بدون دستیابی به اهداف نظامی، سیاسی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

امام‌جمعه الوند ادامه داد: بازدارندگی این رژیم مقابل نیروهای مقاومت در داخل سرزمین‌های اشغالی از بین رفته و حزب‌الله نیز نشان داده است که حاضر به پذیرش معادلات تحمیلی نیست؛ بنابراین چگونگی احیا و تثبیت بازدارندگی برای رژیم اسرائیل تبدیل به یک معمای لاینحل و در شرایط کنونی به هدفی تبدیل شده است که صهیونیست‌ها فقط می‌توانند آن را در خواب ببینند..

وی در پایان یادآور شد: از خداوند بزرگ شاکریم که توفیق حضور در حماسه میلیونی مردم در اربعین را به ما داد و از برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در مراسم پیاده‌روی و تجمع هیئت مذهبی در شهر الوند تشکر می‌کنیم و در ایام عزای آخر صفر با حضور باشکوه موجب خوشنودی مولایمان صاحب‌الزمان شویم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ