دولت چهاردهم مشکلات مترو پردیس را رفع کند

اقتصاد ایران: پردیس-امام‌جمعه پردیس بر رفع مشکلات مترو، افزایش سرانه ورزشی، ساخت مسجد و مصلای نمازجمعه وتحویل باقیمانده مسکن مهر تاکید کرد و گفت: این اقدامات از مطالبات جدی مردم پردیس از دولت چهاردهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نمازجمعه پردیس گفت: اربعین امسال نیز باشکوه و عظمت خاصی برگزار شد و جا دارد از موکب داران پردیس در عراق که موکب امام حسین (ع) و موکب ابناء‌الرضا (ع) پذیرای زائران امام حسین (ع) بودند تقدیر و تشکر کنم.

وی گفت: از تمامی دست‌اندرکاران پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی و موکب داران تشکر می‌کنم، غرفه‌های فرهنگی در مراسم جاماندگان اربعین قابل‌توجه بود.

امام جمعه پردیس به سالروز شهادت امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: باید به مقام رضا (ع) برسیم، تنها راه آن نیز، سلوک ذیل ولایت امام رضا (ع) است و باید خود را شبیه و ملحق به حضرت رضا (ع) کنیم.

حسینی سپس با توجه به ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، گفت: اخذ رأی اعتماد کم‌سابقه کابینه چهاردهم از مجلس دوازدهم، به فرموده رهبر انقلاب موفقیت بزرگ دولت و موجب سپاسگزاری است و اکنون نوبت تلاش دولت بر اساس اولویت‌ها و فوریت‌ها است که باید این فرصت خدمت را قدرشناسی کنند.

امام‌جمعه پردیس اضافه کرد: دولت برای تحقق وفاق ملی تاکنون گام‌های خوبی را برداشته است و ان‌شاءالله همین مسیر را ادامه داده و تقویت کنند اما باید بدانند در وفاق ملی سهم‌خواهی ممنوع بوده و ملاک شایسته‌سالاری متعهدانه است.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: وفاق ملی به معنی پایان دوقطبی‌سازی، گروه‌بندی و یارکشی است و به این معنی است که خارج از صف‌بندی‌ها، فقط می‌بایست بر خدمت به مردم متمرکز شد.

وی گفت: دولت سیزدهم بیمارستان الغدیر، آنتن و ایستگاه تلویزیونی، آرامستان، نیروگاه برق، تحویل ۲۰ هزار واحد مسکن مهر و… انجام شد که از خدمات ارزنده دولت سیزدهم بود.

امام‌جمعه پردیس بر رفع مشکلات مترو، افزایش سرانه ورزشی، ساخت مسجد و مصلای نمازجمعه، تحویل باقیمانده مسکن مهر، و… تاکید کرد و گفت: این اقدامات از مطالبات جدی مردم پردیس از دولت چهاردهم است.

وی سپس تحرکات منطقه و عملیات «یوم الاربعین» اشاره و تأکید کرد: شبکۀ المیادین به نقل از منابع موثق گزارش داد که در عملیات یوم‌الاربعین حداقل شش پهپاد با موفقیت کامل توانستند سامانه‌های پدافندی اسرائیل را رد کرده و با دقت به پایگاه «گلیلوت» اصابت کنند و اشغالگران، خود به موفقیت عملیات حزب‌الله و هدف‌گیری دقیق یگان ۸۲۰۰ در داخل این پایگاه اذعان کرده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ