مردم زنجان نگاه ویژه‌ای به مدیریت مصرف برق داشته باشند

اقتصاد ایران: زنجان-امام جمعه زنجان گفت: با توجه به افزایش مصرف برق، انتظار داریم مردم همراه زنجان مدیریت لازم را در مصرف این انرژی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه این روزها با توجه به گرمای بی‌سابقه در اکثر نقاط کشور با مصرف زیاد برق مواجه هستیم، گفت: همین موضوع باعث شده است تا برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی به دلیل قطعی برق نتوانند با همه توان کار کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال جهش تولید با مشارکت مردم نباید اجازه دهیم تولید از جهش بازبماند، اظهار کرد: یکی از راه‌های تحقق این مهم، همراهی مردم است و انتظار داریم زنجانی‌ها که همیشه در همه صحنه‌ها همراه بوده‌اند، در زمینه مدیریت مصرف انرژی برق نیز همراهی لازم را داشته باشند تا صنایع با مشکل قطعی برق مواجه نشوند.

امام جمعه زنجان در ادامه ضمن قدردانی از خادمان برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی، این آیین را باعظمت توصیف کرد و ادامه داد: بی‌شک امسال شاهد برگزاری باعظمت پیاده‌روی اربعین حسینی نسبت به ادوار گذشته بودیم که در این راستا مشارکت مردم، خیرین و هیئات مذهبی نقش به سزایی داشتند.

خاتمی همچنین با اشاره به شعاری که دولت چهاردهم برای انجام امور انتخاب کرده است، خاطرنشان کرد: شعار دولت چهاردهم «وفاق ملی» است اما نباید فراموش کنیم که دست‌یابی به وفاق ملی مستلزم اقتضائاتی است که اهم آن حول ولایت‌فقیه، قانون اساسی و نیز سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از تاکیدان مقام معظم رهبری به دولتمردان در دیدار با اعضای کابینه دولت چهاردهم، برخورداری از پیوست عدالت در همه امور بود، اضافه کرد: انتظار مردم ایران اسلامی این است که دولتمردان همه این رهنمودها را مهم شمرده و روندی که دولت چهاردهم با شعار وفاق ملی در پیش گرفته است، تا پایان تداوم داشته باشد.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به سالروز آغاز جنگ جهانی دوم (۱۷ شهریور)، تصریح کرد: ایران در زمان جنگ جهانی دوم با وجود اعلام بی‌طرفی به خاطر بی‌کفایتی حاکمان وقت هم از جنوب و هم از شمال تحت اشغال انگلیس و شوروی درآمد، هر چند مبارزانی چون کوچ جنگلی و رئیس‌علی دلواری در برابر این اشغال‌گری‌ها ایستادگی کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ