تداوم اعتصاب خدمه شرکت زیرمجموعه لوفت هانزا در آلمان

اقتصاد ایران: تمدید اعتصاب‌های طولانی مدت خدمه پرواز و خلبانان شرکت دیسکاور از شرکت‌های زیر مجموعه لوفت هانزای آلمان منجر به اختلال و لغو بسیاری پروازها در این کشور شده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، مسافران خطوط هوایی تعطیلات شرکت دیسکاور از شرکت های تابعه لوفت هانزا همچنان باید برای لغو پروازهای مربوط به اعتصاب در آخر هفته آماده شوند.

انجمن کابین خلبان (VC) گفت که این اعتصاب ها تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت. این اعتصاب که از روز سه شنبه آغاز شد، ابتدا قرار بود روز جمعه پایان یابد. با این اقدام VC می‌خواهد عزم خود را در بحث مذاکره جمعی فعلی نشان دهد.

VC همراه با اتحادیه خدمه پرواز Ufo از کارکنان پرواز در این شرکت هواپیمایی خواست تا کار خود را متوقف کنند. به گزارش دیسکاور، در نتیجه این اعتصاب ها هشت پرواز از 26 پرواز برنامه ریزی شده در فرودگاه فرانکفورت در روز چهارشنبه لغو شد و یک پرواز به ایبیزا در مونیخ نیز لغو شد. نتایج مشابهی برای روز پنجشنبه هم وجود داشت.

اعتصاب اعضای اتحادیه خدمه پرواز و خلبانان شرکت هواپیمایی دیسکاور که از شرکت‌های زیر مجموعه لوفت هانزای آلمان به حساب می‌آید از صبح روز سه شنبه آغاز شده و منجر به اختلال و لغو برخی پروازها شده است.

شرکت دیسکاور ایرلاینز اعلام کرد که در تلاش است تا حد امکان تأثیر این اعتصاب ها بر مسافران را کاهش دهد و تا حد امکان پروازهای بیشتری را ارائه دهد. این شرکت هواپیمایی تابعه لوفت هانزا اعلام کرد که مسافران باید به طور منظم وضعیت پرواز خود را بررسی کنند و اطلاعات تماس را در رزرو خود ارائه دهند.

این شرکت رقمی برای لغو مورد انتظار پروازها در سایه این اعتصاب ها ارائه نکرده است. اتحادیه UFO انتظار دارد که لوفت هانزا با توزیع مجدد پروازها به سایر شرکت های این گروه، اثرات اعتصاب را کاهش دهد.

شرکت هواپیمایی تعطیلات دیسکاور ایرلاینز که در سال 2021 تأسیس شد، دارای 27 هواپیما است که با آنها به مقاصد تعطیلات و توریستی در اروپا و خارج از کشور پرواز می کند. حدود 1900 نفر در این شرکت هواپیمایی کار می کنند.

دلیل این اعتصاب مناقشات این شرکت هواپیمایی با اتحادیه وردی است که اولین قراردادهای جمعی را برای خلبانان و مهمانداران هواپیما در این شرکت هواپیمایی جوان منعقد کرده است. علاوه بر افزایش منظم دستمزد برای هر دو گروه حرفه ای بین 16 تا 38 درصد تا پایان سال 2027، قرارداد وردی شامل مقرراتی برای کمک هزینه و ساعات کار، برنامه های بازنشستگی شرکت یا کمک در صورت از دست دادن مجوز پرواز است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ