لزوم توزیع عادلانه ثروت/ نمایندگان مجلس پیگیر حل مشکلات شوند

اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امکانات و ثروت باید عادلانه در مناطق محروم و جامعه توزیع شود، گفت: نمایندگان استان در این راستا پیگیر حل چالش‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام علی (ع) بابیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی تا موضوع عدالت محوری در جامعه مطرح شود، ابراز داشت: با توجه به روی کار آمدن دولت چهاردهم انتظار می‌رود مسؤولان بین مردم حضور یافته و مشکلات را رصد کنند.

وی بابیان اینکه پیگیری برای حل مشکلات مردم را به خدمات دولت امیدوارتر و به نظام نزدیک تر می‌کند، افزود: از چهار نماینده مجلس در استان سمنان نیز انتظار می‌رود با دغدغه مندی و همپوشانی برای توسعه استان گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ثروت و امکانات باید عادلانه در جامعه به ویژه مناطق محروم توزیع شود، ابراز داشت: دیگر رسالت دولت چهاردهم باید توجه به همین موضوع باشد و نمایندگان مجلس نیز می‌بایست آن را پیگیری کنند.

مطیعی بابیان اینکه پیاده روی اربعین و خدمات موکب ها و اجرای مراسم دلدادگان اربعین در ۲۰ نقطه استان سمنان بار دیگر پیوند امت‌های اسلامی را بیشتر بهم گره داد، تصریح کرد: برای برپایی هر چه بهتر مراسم‌ها مسؤولان موکب ها بهتر که کمبودها و نقص‌ها را رفع و نقاط قوت را تقویت کنند.

وی به مراسم‌های ۲۸ صفر نیز اشاره و افزود: می‌بایست از این فرصت برای پرداختن به مسئله فلسطین استفاده کرد و بار دیگر فجایع غزه در مراسم‌های ویژه این ایام برای عموم مردم دنیا و کشور بازگو شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ