بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب اقدامات دولتمردان است

اقتصاد ایران: بیله سوار- امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت فصل الخطاب برای همه دولتمردان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله سوار با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تقدیر از اقدامات دولتمردان و کارگزاران صدیق جمهوری اسلامی است چرا که خدمات دولت در سطح ملی، استانی و منطقه‌ای قابل تقدیر است.

وی با ابراز خرسندی از تشکیل تیم قوی دولت چهاردهم با عنوان وفاق ملی با حضور طیف‌های مختلف سیاسی کشور خاطرنشان کرد: همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعتماد به کابینه دولت چهاردهم بارز بود و این امر وظیفه دولت را در رسیدگی به امورات ملت ایران سنگین‌تر می‌کند.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به مناسبت هفته دولت گفت: بیانات معظم له منشور و فصل الخطاب دولت مردان است و از رئیس جمهور درخواست می‌کنیم رویکردی که در اهتمام به مقام و جایگاه رفیع ولایت را پیش گرفته است محکم‌تر ادامه دهد و از این فرصت و ظرفیت حمایت‌های مقام معظم رهبری نهایت استفاده را داشته باشد.

حجت الاسلام عزیزی از دولت چهاردهم خواست؛ در ادامه برنامه‌های دولت، تکلیف مدیران میانی را نیز معلوم کند تا در شرایط ایستایی، فرصت‌ها از بین نرود و دولت را به صورت کامل مستقر شوند تا نتیجه بخش باشد.

وی شاه بیت فرمایشات مقام معظم رهبری را موضوع عدالت دانست و تصریح کرد: شرایط کنونی کشور اقتضا می‌کند تا دولت در چهار سال پیش رو، تمام برنامه‌ها و سیاست‌های خود را حول محور شعار عدالت محوری محقق کند و مصداق بارز این مطالبه و درخواست مقام معظم رهبری شامل استان اردبیل مخصوصاً شمال استان اردبیل است که بیشترین محرومیت را در سال‌های اخیر به لحاظ زیرساخت‌های نظیر راه‌های مواصلاتی، آب شرب، اشتغال و صنعت کشاورزی را تجربه کرده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار انتخاب مدیران بومی و مدیران کلان استانی از شمال استان را بهترین راه حل این مشکلات و ناکارآمدی فعلی دانست و با اشاره به موضوع مطالبه گندم کاران افزود: تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم در قضیه مطالبات گندم کاران کاملاً در تضاد و تقابل است که مسئولان نتوانسته‌اند در چند ماه گذشته تدبیری بکنند و این مشکل به حق مردم را برطرف کنند.

حجت الاسلام عزیزی با تقدیر از همکاری مسئولان، مردم و به ویژه کشاورزان منطقه در تحقق کامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل به مرکزیت بیله سوار ادامه داد: مردم منطقه گله مند کوتاهی دولت سیزدهم در تشکیل هیأت مدیره منطقه آزاد هستند و از دولت چهاردهم می‌خواهیم در این موضوع تسریع داشته باشند تا منطقه آزاد از بلاتکلیفی خارج شده و مردم منطقه از نعمات آن بهره مند شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ