۱۵هزار میلیارد ریال اعتبار برای دهیاری‌های مرکزی اختصاص یافت

اقتصاد ایران: اراک- استاندار مرکزی گفت: امسال ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای دهیاری‌های این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، پیش از ظهر جمعه در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های دهیاری‌های بخش مرکزی اراک اظهار کرد: ۱۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۷۶۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح استان مرکزی همزمان با هفته دولت هزینه شده است.

وی افزود: در طول چند ماه اخیر پروژه‌های مختلفی به بهره برداری رسید و شماری از پروژه‌ها که نزدیک به ایستگاه پایانی قرار دارند در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

استاندار مرکزی گفت: در ۲ سال گذشته در مجموع ۱۰۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در استان مرکزی هزینه شده همچنین ۱۵ هزار میلیارد ریال بودجه برای سال جاری دهیاری‌ها پیش بینی شده است.

مخلص الائمه تاکید کرد: عمده این اعتبارات از محل پرداخت مالیات‌ها توسط مردم است که به واسطه این تعامل و هم‌افزایی باید مردم در کنار تمام برنامه‌ریزی های دولت حضور داشته باشند.

وی با اشاره به افتتاح سوله ورزشی خیرساز در روستای میقان اراک گفت: گروه‌های مردمی، جهادی و خیرین نقش برجسته ای در اجرای طرح‌های هفته دولت دارند که جای تقدیر دارد.

خیرین استان مرکزی در تمام حوزه‌ها نقش کلیدی دارند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: تعامل و هم‌افزایی بسیار مناسبی میان مردم، مسئولان ارشد استان و بخشداری‌های شهرستان اراک وجود دارد که منجر به تحولات مثبتی در این خطه شده است.

سید محمد جمالیان افزود: نسل کنونی جامعه نیازمند تغییر سبک زندگی و ورزش هستند که با ورود و نگرش تحول گرایانه خیرین در راستای رفع مشکلات و معضلات جامعه به طور حتم می‌توان گام‌های مؤثرتری در این راستا برداشت.

اختصاص ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۳۳ روستای اراک

فرماندار اراک نیز اظهار کرد: ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۳۳ پروژه بخش مرکزی شهرستان اراک در ۳۰ روستا از سوی دهیاری‌ها و شورای اسلامی روستاها همزمان با هفته دولت هزینه شده است.

امیر هادی با اشاره به اختصاص و جذب ۲ هزار تن قیر رایگان به دهیاری‌های شهرستان اراک گفت: امید است روند توسعه و محرومیت زدایی روستاها شتاب بیشتری بگیرد و این رویکرد در تمام روستاهای شهرستان‌های استان عملیاتی شود.

فرماندار اراک اجرای پروژه بزرگ آبرسانی مجتمع امیرکبیر برای روستاهای در مسیر اراک به فراهان را از جمله اقدامات شاخص در سه سال اخیر دانست و گفت: در راستای اجرای این پروژه ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی هزینه شد که در آینده نزدیک فاز نخست این پروژه آبرسانی افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: سوله ورزشی روستای میقان با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال با مساعدت یک خیر ساخته شده و امید است در راستای تقویت و توسعه فضاهای ورزشی این حس نوع‌دوستی خیران در سایر مناطق روستایی و محروم استان نیز مورد توجه قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ