بازگشایی سامانه یکپارچه انتخاب خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد

اقتصاد ایران: اطلاعیه جدید بازگشایی سامانه یکپارچه انتخاب خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر مشمول واردات توسط شرکت‌های واردکننده منتشر شد .

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری  تسنیم، بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه  ی مرحله جدید بازگشایی سامانه یکپارچه انتخاب خودرو برای جانبازان 50 درصد و بالاتر مشمول واردات توسط شرکت‌های واردکننده را اعلام کرد که طبق اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه از اوایل هفته آینده در دسترس است و مدت زمان بازگشایی نیز تمدید خواهد شد

متن اطلاعیه بنیاد شهید به شرح زیر است: 

با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده از سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص زمان بازگشایی سامانه انتخاب خودرو  جانبازان 50 درصد و بالاتر مشمول واردات، مطابق آیین نامه اجرایی بند و تبصره 7 قانون بودجه 1402، به اطلاع می‌رساند که به علت برخی اشکالات سیستمی به وجوده آمده، سامانه اوایل هفته آینده در دسترس خواهد بود و مدت زمان بازگشایی نیز تمدید خواهد شد.

به گزارش تسنیم، برای مشمولان واردات خودرو 5 اولویت انتخاب خودرو در نظر گرفته شده است.

*با توجه به محدودیت در کف و سقف تعداد برخی از خودروها، در صورت عدم انتخاب اولویت‌های خودرو موضوع تخصیص خودرو به صورت سیستمی صورت خواهد پذیرفت.

*ارزش خودروهای انتخابی معادل ارزش FOB است.

*بدیهی‌ست پس از اتمام مهلت 10 روزه، انتخاب و تخصیص خودرو به مدت 3 روز براساس محدودیت‌های تولید و تامین برخی از انواع خودروها یکی از اولویت‌های انتخابی تخصیص داده شده و جزئیات سفارش برای جانبازان قابل رویت خواهد بود.

*چنانچه انتخاب سیستمی اولویت‌ها مورد رضایت جانبازان معزز نباشد، در این صورت جانبازان می‌توانند از طرح واردات توسط شرکت‌ها انصراف داده و گزینه واردات توسط شخص حقیقی (شخص جانباز) را انتخاب کنند.

*جانبازان معزز پس از انتخاب و تخصیص خودرو جهت عقد قرارداد و ادامه فرآیند ثبت سفارش به شرکت‌های واردکننده معرفی می‌شوند.

*کلیه ثبت‌نام‌های قبلی صورت پذیرفته کن لم یکن و این مرحله ملاک اصلی ثبت نام و انتخاب خودرو است، بنابر این مجدداً تاکید می‌شود جانبازان معزز مشمول که تمایل به واردات خودرو از سوی شرکت‌های واردکننده را دارند در این مرحله نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ