احمد دنیامالی: ورزشگاه آزادی باید با کیفیتی بالا بازسازی شود

اقتصاد ایران: وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود اینکه تکمیل بازسازی ورزشگاه آزادی در کوتاه‌ترین زمان برای ما مهم است ولی نمی‌خواهیم ذره‌ای از کیفیت بازسازی کاسته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی بازسازی استادیوم فوتبال آزادی امروز با حضور احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در محل ساختمان مدیریت مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. در این جلسه که محمدرضا رحمانی، مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه وشهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و حسین طلا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز حضور داشتند اقدامات صورت گرفته برای بازسازی و مقاوم‌سازی استادیوم فوتبال آزادی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مدیران شرکت‌های مشاور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نیز در این جلسه توضیحاتی را در خصوص وضعیت فعلی ورزشگاه و همچنین برنامه‌های آتی برای بازسازی و مقاوم‌سازی وزیر ورزش و جوانان ارائه دادند.

وزیر ورزش ضمن طرح سوالاتی از پیمانکار و شر کت‌های مشاور در این جلسه تاکید کرد: با وجود اینکه تکمیل بازسازی این ورزشگاه در کوتاه‌ترین زمان برای ما مهم است ولی نمی‌خواهیم ذره‌ای از کیفیت بازسازی کاسته شود. مدنظر ما این است که مراحل بازسازی و مقاوم‌سازی با بهترین کیفیت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکید ما بر گروه‌های مشاور و پیمانکار مجموعه این است اقداماتی که برای بازسازی انجام می‌شود بر اساس تازه‌ترین استانداردهای روز دنیا و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گیرد..

دنیامالی همچنین در این جلسه بر بازسازی استخر آزادی و استادیوم ۱۲ هزار نفری تاکید کرد و اینکه در کنار بازسازی استادیوم فوتبال این دو مجموعه نیز عملیات بازسازی‌اش اجرایی شود.

پس از این نشست و ارائه‌های انجام گرفته، وزیر ورزش و جوانان با حضور در استادیوم فوتبال به صورت میدانی از بخش‌های مختلف در حال بازسازی ورزشگاه آزادی بازدید کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ