کارزار جبهه حسینی و یزیدی تمام نشدنی است

اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کارزار جبهه حسینی و یزدی تمام نشدنی است، گفت: این جنگ همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن سالروز مصیبت بزرگ از جمله سالروز ارتحال پیامبر عظیم الشأن اسلام قرار داریم گفت: هدایت و سعادت بشر مرهون تلاش‌های پیامبر گرامی اسلام است.

وی با تاکید بر این که انسان باید امانت‌دار باشد، گفت: انسان وقت اداری خود را نباید صرف کارهای دیگر بکند و اگر می‌خواهیم ایمان داشته باشیم باید امین باشیم انسان باید به فکر این باشد که با گشودن گره‌های زندگی مردم آنان را خوشحال کند.

نماینده ولی فقیه استان مازندران دستاورد تلاش‌های ۲۳ ساله پیامبر گرامی را دین اسلام دانست و گفت: اسلام ناب نیازمند فداکاری است و در طول ۱۴۰۰ سال فداکاری‌های زیادی برای دین اسلام شده و امروز همه ما وظیفه داریم که برای این دین جان فشانی کنیم.

آیت الله لائینی کسب موفقیت دانش آموزان در المپیاد جهانی را تبریک گفت و ضمن گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از خدمات دولتمردان برای دولت جدید آرزوی توفیق کرد برای رفع مشکلات مردم تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با ابراز نگرانی از تعطیلی روز شنبه گفت: این مساله زیبنده کشور انقلاب اسلامی ایران نیست و این طرح اولویتی ندارد.

آیت الله لایینی با انتقاد از اقدام آب منطقه مازندران و گرفتن هزاران هکتار زمین به بهانه حفظ حریم رودخانه‌ها از کشاورزان از دولت خواستند مشکل این کشاورزان را حل کنند زیرا این اراضی املاک آوا اجدادی کشاورزان است.

امام جمعه ساری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کارزار جبهه حسینی با جبهه یزیدی تمام شدنی نیست گفت: این کارزار همچنان ادامه دارد این کارزار ما اجازه نخواهیم داد که دیگر حسین‌های زمان به شهادت برسند زمان را نابود خواهیم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ