ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به شمال

اقتصاد ایران: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به شمال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس به خصوص در محدوده حدفاصل بیلقان تا کندر و پل زنگوله تا سیاه بیشه هستیم. در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال مسیر در محدوده تونل شماره ۱۳، حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا ۱۸ و تونل البرز تا انتهای آزادراه نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز در حدفاصل لاسم تا آب اسک و محدوده بایجان خبر داد و گفت: در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده شهر دماوند نیز ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اضافه کرد: در آزادراه قزوین – رشت در محدوده دولت آباد و آزادراه تهران - کرج – قزوین در محدوده‌های پل کلاک و مهرویلا نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در دیگر محورهای مواصلاتی گره ترافیکی خاصی وجود ندارد و تردد به آرامی در حال انجام است.

به گفته شیرانی تردد از محور چالوس در مسیر شمال به جنوب و آزادراه تهران – شمال در مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است. این تصمیم از سوی فرمانده میدان و با توجه به تعداد بالای خودروها در مسیر شمال اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: پیش‌از این و برابر رویه همیشگی جمعه‌ها، اعلام شده بود که جاده چالوس از ساعت ۱۴ و با هدف تسهیل بازگشت مسافران در مسیر شمال به جنوب یکطرفه خواهد شد که با توجه به موج شکل گرفته از سفر در مسیر مخالف، این جاده بر خلاف رویه معمول در مسیر جنوب به شمال یک‌طرفه شده است. در طول این مدت مسافران می‌توانند در مسیرهای جایگزین برای بازگشت از شمال اقدام کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ