مینی ورلد جهان کوچک ملایر یک اثربی نظیر است

اقتصاد ایران: همدان- استاندار همدان گفت: مینی ورلد جهان کوچک ملایر یک اثربی نظیر است که می‌تواند گردشگران زیادی را برای استان و شهرستان ملایر جذب کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و شهید رئیسی با بیان اینکه سعی شده در استان همدان برنامه محور و عملیاتی حرکت کنیم گفت: در زمینه‌های مختلف و زیر ساختها وبا توجه به تاکیداتی که رهبری در بحث تولید و اقتصاد داشتند رویکرد ما حوزه تولید بوده است.

استاندار همدان افزود: از هفته دولت و دهه فجر سال گذشته تا کنون یک هزار و ۹۲ پروژه در سطح استان همدان افتتاح که ۹۷۰ پروژه بهره برداری شده است
استاندار همدان با بیان اینکه این نشانگر کار و تلاش در بدنه اجرایی کشور به تاسی از رئیس جمهور شهید است افزود: اخلاص و تلاش، عشق به مردم و پیروی از ولایت را شاخصه‌های شهید رئیسی بود و مقام معظم رهبری در جلسات مختلفی که دارند از اوصاف شهید رئیس به نیکی از ایشان یاد می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندیهای ملایر در حوزه‌های مختلف و داشتن دو نشان جهانی گفت: همه این ظرفیت‌ها می‌تواند ملایر را بیشتر در راه توسعه و پیشرفت قرار دهد.

استاندار همدان ضمن تقدیر از وفاق و تعامل خوب مسئولان و نمایندگان مجلس در ملایر تصریح کرد: در مجلس دوازدهم ۹ نماینده استان همدان تأثیر گذار هستند و از این ظرفیت بالا باید پیشبرد اهداف استان همدان استفاده شود.

وی با اشاره به رشد و شکوفایی ملایر طی سه سال اخیر گفت: با توجه به اینکه نگاه شهید رئیسی عدالت محوری بود ما هم سعی کردیم که در توزیع همگون و برابر امکانات توجه ویژه ای در همه نقاط استان همدان باشد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مینی ورلد جهان کوچک ملایر یک اثربی نظیر است که می‌تواند گردشگران زیادی را برای استان و شهرستان ملایر جذب کند افزود: امروز نیز منشأ خیر و برکات در حوزه گردشگری است و و تلاش ما هم این است که در همه حوزه‌ها کمک کنیم

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ