ردیابی پرنده‌های رادارگریز دشمن فرسنگ‌ها دورتر از مرزهای کشور

اقتصاد ایران: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: هر گونه پرنده رادارگریز دشمن را از فرسنگ‌ها دورتر کشف و ردیابی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، با بیان اینکه امروز شاهد ظلم به مردم غزه هستیم، اظهار داشت: یاد و خاطره شهید عماد مغنیه و شهید «فواد شکر» را گرامی می‌داریم و برای آنها علو درجات را مسألت داریم

امیر صباحی فرد افزود: ما در نیروی پدافند هوایی، بیانات رهبر انقلاب را مد نظر داریم که فرمودند حیات یک ملت وابسته به تقویت مؤلفه‌های قدرت است، بر همین اساس دانشمندان و متخصصان نیروی هوایی با تحلیل دقیقی از صحنه رزم پدافند هوایی، رهنمودهای رهبر انقلاب را دنبال می‌کنند. ایشان در سال‌های اخیر بیش از ۶۰۰ بار به پدافند هوایی اشاره کردند و آن را خط مقدم دفاع از حیثیت، موجودیت و آبروی کشور نامیدند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: ما در نیروی پدافند هوایی با توجه به تهدیدات هوافضای استکبار جهانی، توان پدافند هوایی خود را ارتقا داده‌ایم و از سایر تهدیدات غافل نیستیم و رژیم منحوس صهیونیستی را نیز با دقت زیر نظر داریم.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه علت افزایش دشمنی‌های دشمنان در سال‌های اخیر با ایران به عنوان محور مقاومت در منطقه، مقابله با دست درازی آنها به استقلال و آزادی واقعی و مقابله با انقلاب ما است، اظهار کرد: رزمندگان پدافند هوایی در محافظت از آسمان کشور «حافظون لحدود الله» هستند؛ به خود می‌بالیم که در نظامی خدمت می‌کنیم که رهبر و مردم ما پشتیبان کارکنان مومن و معتقد پدافند هوایی هستند و وظیفه ما هم فدای ملت شدن است.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی در حال حاضر در بالاترین سطح خودکفایی آمادگی و قدرت رزمی قرار دارد، گفت: با کار جهادی در طراحی و تولید سامانه‌های کنترل، رادارها و حساسه‌های دارای تشعشع و بدون تشعشع، پهپادها، تجهیزات جنگ الکترونیکی و سایبر به خودکفایی رسیده‌ایم و توانسته‌ایم تمام نیازمندی‌های خود را طراحی و تولید کنیم و هر گونه پرنده رادارگریز دشمن را از فرسنگ‌ها دورتر کشف و ردیابی می‌کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اعلام کرد: نیروی پدافند هوایی برای تأمین نیازمندی‌های خود از جمله سامانه‌های موشکی، راداری و اطلاعاتی به هیچ کشوری وابسته نیست و در طراحی و تولید سامانه‌های پیشرفته درگیری هیبریدی به خودکفایی رسیده است.

امیر صباحی فرد گفت: با اطمینان کامل اعلام می‌کنم نیروی پدافند هوایی ۲۴ ساعته و مستمر با برگزاری انواع رزمایش‌ها در مقیاس‌های مختلف در طول سال با بهینه سازی مستمر تجهیزات با ایمانی راسخ و توانی خستگی ناپذیر از آماده‌ترین نیروهای مسلح دنی است.

وی با تاکید براینکه به ابرقدرت‌های زیاده خواه تأکید می‌کنم دست از خباثت و تحریم و تهدید بردارند، تا فرصت حل مناقشات جهانی با استفاده از قدرت تاثیرگذار ایران فراهم شود، گفت: با شما مردم پیمان می‌بندیم برای دفاع از حریم کشور و حفظ دستاوردهای دفاع مقدس با حفظ و ارتقای مستمر آمادگی، جان خود را فدای ملت و کشور کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ