تعداد سانس های آثار سینمایی با یکدیگر تناسب ندارد

اقتصاد ایران: قزوین- تهیه‌کننده فیلم سینمایی «در آغوش درخت» گفت: به دنبال این نیستیم که تعداد سانس ها بین همه آثار سینمایی برابر باشد اما معتقدیم باید یک تناسب منطقی بر میزان سانس ها حاکم باشد.

سجاد نصراللهی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر و در حاشیه رونمایی از این اثر در قزوین که توسط حوزه هنری انجام شد، با اشاره به ساخت فیلم سینمایی «در آغوش درخت» اظهار کرد: در مرحله ساخت فیلم تنها بودیم و علی‌رغم وعده‌های داده شده از سوی سازمان‌های مختلف این فیلم را ساختیم اما پس از اتمام کار کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و سازمان سینمایی سوره کمک‌های بسیار خوبی کردند که قابل‌تقدیر است.

وی افزود: کار در شهرستان و به دور از مرکزیت تهران، کار با کودک و کار در لوکیشن ها طبیعی و طبیعت ساخت این کار را با مشکل روبرو کرده بود اما خوشبختانه با همراهی تیم خوبی که داشتیم توانستیم یک کار خوب را داشته باشیم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «در آغوش درخت» عنوان کرد: از جوانی جمعیت به‌عنوان یک معضل برای آینده کشور یاد می‌کنیم و سعی می‌کنیم مشوق‌های مختلفی برای فرزندآوری قرار دهیم و حال محصولی سینمایی و فرهنگی با همین رویکرد ساخته شده و تلاش می‌کند به استحکام خانواده و نقش فرزند در خانواده بپردازد.

وی ادامه داد: در این بین برخی کارهای طنز بر این محصول اولویت پیدا می‌کند و به‌گونه‌ای می‌شود که تعداد سانس‌های یک هفته ما با تعداد سانس‌های یک روز این فیلم‌ها برابر است.

نصراللهی نسب اضافه کرد: ما با این شکل ارائه محتوا ذائقه مخاطب را نیز تغییر داده‌ایم و نگاه مخاطب را از اثر فاخر دور می‌کنیم.

وی در پایان یادآور شد: دنبال این نیستیم که تعداد سانس‌ها برابر باشد اما معتقدیم باید یک تناسب منطقی بر میزان سانس‌ها حاکم باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ