کوپمینرس: هرگز به آتالانتا بی‌احترامی نکردم

اقتصاد ایران: هافبک جدید تیم فوتبال یوونتوس درباره شیوه جدایی خود از تیم سابقش برای پیوستن به بانوی پیر توضیح داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از هفته‌ها مذاکره و چانه‌زنی میان دو باشگاه یوونتوس و آتالانتا برای انتقال تئون کوپمینرس ، این هافبک هلندی سرانجام به صورت رسمی به تورینی‌ها پیوست. به دلیل پافشاری آتالانتا بر دریافت تمام و کمال مبلغ بند فسخ قرارداد بازیکن و تلاش یوونتوس برای گرفتن تخفیف، پروسه انتقال کوپمینرس به تورین از چیزی که انتظار می‌رفت طولانی‌تر شد.

 در این بین بازیکن از شرکت در تمرینات پیش فصل آتالانتا خودداری به صورت انفرادی تمرین کرد. حتی با وجود دستور جان‌پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا به بازیکن برای بازگشت به تمرینات، این اتفاق رخ نداد. در نهایت او که سال 2021 با قراردادی 14 میلیون یورویی از آلکمار هلند به آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو پیوسته بود، با قراردادی 54.7 میلیون پوندی به علاوه 6 میلیون یورو پاداش به بیانکونری ملحق شد.  استراتژی کوپمینرس برای هموار کردن مسیر انتقالش به یوونتوس اما به مذاق گروهی از هواداران آتالانتا خوش نیامد و آنها از او انتقاد کردند. با این حال خود بازیکن معتقد است که در هیچ مقطعی از روند مذاکرات دو باشگاه، او هیچ گونه بی‌احترامی به آتالانتا نکرده است.

کوپمینرس در پیامی که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده، نوشته است: سه سال فوق‌العاده را در برگامو سپری  و بازی در حضور هوادارانی پرشور که شب‌های فوتبالی فوق‌العاده را با هم رقم زدیم، تجربه کردم. من عاشق شهر برگامو هستم. مسلماً بهترین لحظه کنار هم بودن‌مان هم قهرمانی در لیگ اروپا بود. شما همیشه در قلب من جایگاهی ویژه خواهید داشت. لازم می‌دانم که از همه هم‌تیمی‌هایم، پرسنل باشگاه، مدیران آن و هوادارانی که کنار آنها تمام این افتخارات را تجربه کردم، تشکر کنم. می‌توانم بگویم که همیشه تمام توانم را برای این باشگاه گذاشتم. هرگز تاریخی که کنار هم ساختیم را فراموش نخواهم کرد. من همیشه برای آتالانتا احترام قائل بوده‌ام و خواهم بود. باز هم از صمیم قلب از شما تشکر می‌کنم.

یکی از مواردی که بیش از همه موجب نارضایتی هواداران از کوپمینرس شد، خودداری او از شرکت در بازی آتالانتا برابر رئال مادرید در بازی سوپرجام اروپا با ارائه یکسری گواهی‌های پزشکی برای تأیید عدم آمادگی جسمانی‌اش بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ