چشمی: هواداران پشت تیم را خالی نکنند

اقتصاد ایران: هافبک تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم خواست به مانند فصل گذشته از شاگردان نکونام حمایت کرده و پشت تیم را خالی نکنند.

تسنیم: هافبک تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم خواست به مانند فصل گذشته از شاگردان نکونام حمایت کرده و پشت تیم را خالی نکنند.

روزبه چشمی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: باید با عذرخواهی از هواداران شروع کنم. مدتی بود که باخت نداشتیم و آخرین شکست‌مان هفته سوم فصل گذشته بود. مسئولیت این شکست را کادر فنی و بازیکنان می‌پذیرند.

وی در مورد ناراحتی هواداران استقلال از عملکرد تیم‌شان تصریح کرد: طبیعی است استقلال بابت نتایجی که در دو هفته اخیر گرفت، مورد انتقاد قرار بگیرد. جواد نکونام پس از بازی مصاحبه‌ای انجام داد و مسئولیت شکست را گردن گرفت، ما بازیکنان نیز گردن می‌گیریم. ما نباید ببازیم و مقصر این شکست منِ بازیکن نیز هستم. کسی نباید از این مسئولیت و شکست فرار کند. حتی بازیکن جوان نیز مقصر است و از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. هضم نبردن در دو هفته اخیر سنگین است.

هافبک تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: ما نسبت به سال گذشته دو امتیاز کمتر گرفته‌ایم، اما تیم‌هایی هستند که شرایط بدتری دارند. با این حال، هیچ توجیهی نیست و باید اشکالات را برطرف کنیم. نباید پشت کادر فنی و بازیکنان را خالی کنیم. من به هواداران هم این را می‌گویم. اینکه پشت همدیگر را خالی کنیم وضعیت بدتر می‌شود. سال گذشته مسیر را با هم رفتیم و درست است که قهرمان نشدیم، اما همه اتفاقات را به خاطر دارند. از هواداران خواهش می‌کنم پشت تیم و کادر فنی باشند. مطمئناً تیم درست می‌شود. برای ما سخت است هفته گذشته مساوی کنیم و این هفته ببازیم.

چشمی راجع به داوری محمدحسین زاهدی‌فرد در دیدار استقلال خوزستان - استقلال یادآور شد: جای توجیه ندارد که بازی استقلال بدون سیستم VAR‌ برگزار شود. بازی استقلال با این همه هوادار باید با VAR‌ برگزار شود و موظف هستید که این سیستم را بیاورید. سوت‌های داور جالب نبود و سرعت بازی گرفته می‌شد. این بازی قطعاً کارت قرمز داشت و شاید داور ندید اما VAR‌ بود به او کمک می‌کرد. نمی‌دانم تعداد دستگاه‌های VAR‌ چند عدد است، ولی استقلال نباید از داوری لطمه ببیند.

وی ادامه داد: همه بابت این شکست مقصر هستیم. اگر مسیرمان جدا شود، من و هوادار ضرر می‌کنیم. از هواداران خواهش می‌کنم پشت تیم را خالی نکنند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پایان درباره ملتهب بودن جو سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز گفت: در این 48 ساعت هر اتفاقی که به ضرر ما بود، صورت گرفت. از حکم‌هایی که دادند و همینطور اتفاقات داخل زمین و روی سکوها. در نیمه دوم 45 دقیقه به سمت رامین رضاییان بطری آب پرتاب شد، اما بازی را متوقف نکردند. یک بار بطری به بازیکن حریف پرتاب شد، بازی را سریع متوقف کردند. همه چیز به ضرر استقلال بود و هر زمان این کارها را می‌کنند، مطمئن باشید شرایط ما بهتر می‌شود. قطعاً دشمنان بیشتر شوند، اتحاد ما بیشتر خواهد شد.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ