مجموعه های مردمی ظرفیتهای حاکمیتی را پاسخگو کنند

اقتصاد ایران: همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مجموعه‌های مردمی باید بتوانند ظرفیت‌های حاکمیتی را پای کار بیاورند و آنها را در برار وظایفشان پاسخگو کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثق در نشست مجموعه‌های فعال مردمی در عرصه ازدواج، خانواده و جمعیت استان اظهار کرد: خانواده و جمعیت درگیری اصلی ما در جنگ ترکیبی است و این مجموعه در خط مقدم این نبرد حضور دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید پیشگیرانه باشد و با ریشه یابی، کاری کرد کار به طلاق نرسند، ادامه داد: اتفاقاتی که پس از انقلاب جنسیتی در غرب رخ داد را باید در جامعه تبیین کرد.

شعبانی موثق با اشاره به اینکه یکی از معضلات امروز ما آسیب خوردن به هویت زن است، تصریح کرد: در بحث خانواده به صورت تشکیلاتی و منجسم فعالیت کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه مدیریتی در بحث بودجه‌های فرهنگی وجود ندارد، با انسجام و کار تشکیلاتی، فعالیت‌ها و وظایف مشخص، می‌توان به عدالت از مجموعه‌های در سراسر استان حمایت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه با وجود مرکز راهبری، هر مجموعه دیگر نمی‌تواند به فراخور تشخیص خود فعالیت کند بلکه بر اساس شناخت اولویت‌ها و آسیب‌های موجود وارد میدان می‌شود، ادامه داد: اولویت اصلی در سند فرهنگی استان مسئله خانواده است که امیدواریم هرچه سریع‌تر مورد حمایت مسئولان برای اجرا قرار گیرد.

وی افزود: بهزیستی و برخی از مجموعه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی هم دارای بودجه هستند و هم وظیفه قانونی آنهاست

شعبانی موثق با اشاره به اینکه مجموعه‌های مردمی باید بتوانند ظرفیت‌های حاکمیتی را پای کار بیاورند و آنها را در برابر وظایفشان پاسخگو کنند، افزود: مجموعه‌های مردمی که مشاوره می‌دهند نیازمند به روزرسانی و توجه به مهارت افزایی دارند.

وی تاکید کرد: از ظرفیت رسانه در عرصه اقدامات خود غافل نشوید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ