غبار محرومیت از چهره روستاها باید برداشته شود

اقتصاد ایران: رودسر - استاندار گیلان با اشاره به اینکه خدمت به مردم بالاترین لذت برای برای انسان است، گفت: غبار محرومیت باید از چهره روستاها برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر جمعه در جمع مردم کاکرود بخش رحیم آباد رودسر اظهار کرد: با توجه به ارزیابی نیازهای مناطق روستایی و مشکلات مردم مدیران با ما در این منطقه همراه شدند تا پاسخگوی مطالبات مردم در زمینه‌های مختلف باشند.

وی با اشاره به هفته دولت گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است لذا عمر دولت شهید رجایی و باهنر گرچه بسیار کوتاه بود اما الگویی برای مدیران شد.

عباسی با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین لذت برای برای انسان است، ادامه داد: وظیفه ما است که غبار محرومیت از چهره روستاها برداشته و مدیران نیز متناسب با اختیارشان به مردم خدمات رسانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه روستاهای هدف می‌بایست تأمین اعتبار شود، گفت: پست توزیع برق ۶۳ کیلو ولت در رحیم آباد جانمایی شده و دستگاه مربوطه می‌بایست در جهت رفع نوسان برق این منطقه کار را تسریع دهد.

عباسی به مشکلات مردم منطقه از عدم آنتن دهی منطقه اشکورات اشاره کرد و گفت: گرچه این مساله بهتر شده اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است که نیازمند تلاش‌های بیشتری در جهت رفع کامل این مطالبه مردمی است.

استاندار گیلان با اشاره به مسیر قزوین به اشکور گفت: این پروژه تا سپرده مشکلی وجود ندارد اما از سمت قزوین نیازمند به اعتبارات است که قرار شد در سفر دوم ریاست جمهوری به این مساله پرداخته شود که حادثه ناگوار برای رئیس جمهور شهیدمان به وقوع پیوست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ