تاج‌فیروز: هیئت فوتبال خراسان رضوی را رها کردیم نه فوتبال را

اقتصاد ایران: مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت که این اداره کل اکنون خدمات شایسته‌تری به فوتبال این استان ارائه می‌کند، اما هیئت فوتبال خراسان رضوی را رها کرده است.

- اخبار ورزشی -

علیرضا تاج‌فیروز درباره ابهام پیرامون انتخابات هیئت فوتبال استان خراسان رضوی که قرار بود تابستان سال 1402 برگزار شود، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این مسئله یک قصه پرغصه است. در اساسنامه هیئت‌های ورزشی کشور آمده است بعد از رئیس فدراسیون که رئیس مجمع هیئت به شمار می‌رود، مدیرکل ورزش و جوانان استان فوق هم نایب رئیس مجمع هیئت ورزشی استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تفاوت اساسنامه هیئت‌های ورزشی استان‌های کل کشور و هیئت‌های فوتبال استان‌ها تصریح کرد: در اساسنامه فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان با یک عضو معمولی مجمع تفاوتی ندارد و دخالتی در بررسی نامزدها و انتخاب نمی‌کند. در  این شرایط نباید توقع بیشتری از ما داشته باشند. آقایان ادعا می‌کنند که اگر دولت در امور فوتبال دخالت کند، مسئله تعلیق پیش می‌آید.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه از استقلال هیئت فوتبال این استان استقبال می‌کند، عنوان کرد: به‌خاطر پیش نیامدن مسئله تعلیق گفتیم استقلال هیئت حفظ شود. با این حال هیئت فوتبال استان نباید از اماکن ورزشی دولتی استفاده کند و هر زمینی را که می‌خواهند، باید اجاره کنند. ما به هیچ‌کدام از هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان، زمین فوتبال ندادیم و گفتیم خودشان زمین اجاره کنند.

تاج‌فیروز در این باره که می‌توان گفت اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، فوتبال این استان را رها کرده است یا خیر، اظهار داشت: ما فوتبال را رها نکرده‌ایم؛ بلکه هیئت فوتبال را رها کرده‌ایم! ما خدمات لازم و شایسته‌تر از گذشته را به مدارس فوتبال ارائه می‌کنیم. مدیریت زمین‌هایی که این تیم‌ها اجاره می‌کردند، دو یا سه برابر نرخ مصوب پول می‌گرفتند که ما رقمی برابر با نرخ مصوب هزینه اجاره می‌گیریم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ