۶۰ طرح اشتغال زایی کمیته امداد در استان سمنان افتتاح شد

اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل کمیته امداد سمنان از بهره برداری از ۶۰ طرح اشتغال زایی ویژه مددجویان کمیته امداد این استان همزمان با هفته دولت سال جاری خبر داد.

محمد حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اینکه تأمین خانه برای مددجویان یکی از مهمترین اولویت‌ها و اقدامات کمیته امداد در سراسر کشور و طبیعتاً استان سمنان است، تاکید کرد: این مسکن برای افرادی تأمین می‌شود که اولاً مددجوی کمیته امداد بوده و در ثانی فاقد مسکن باشند.

وی افزود: اتفاق خوبی که در هفته دولت رخ داد این بود که شاهد تکمیل ۴۳ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سراسر استان سمنان بودیم، افزود: این واحدها طی مراسمی در اختیار مددجویان کمیته امداد استان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار این مسکن‌ها برآورد می‌شود، گفت: ۵۴ قطعه زمین نیز در هفته دولت تحویل گرفته شد تا بتوانیم خانه‌های مورد نیاز مددجویان را در این زمین‌ها بسازیم.

ذوالفقاری با بیان اینکه مراحل آغاز ساخت این خانه‌ها آغاز شده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال آینده این تعداد مسکن هم تحویل نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان شود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت ۶۰ طرح اشتغال نیز در سراسر استان سمنان برای مددجویان راه اندازی شد، افزود: اعتبارات این طرح‌ها بالغ بر ۹ میلیارد برآورد می‌شود که از محل تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد تأمین شد همچنین در این هفته ۶۰۰ دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد استان به اردوهای فرهنگی و تحصیلی اعزام شدند تا برای سال تحصیلی جدید و کنکور سال آتی آماده‌تر باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۳۵ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد استان در مدارس سمپاد و یا همان استعدادهای درخشان قبول شدند، گفت: این امر نشان می‌دهد که طرح‌های آموزشی ما برای دانش آموزان تحت پوشش به خوبی در حال اجرا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ