این فلش کوچک، به دوربین دیجیتالی مجهز است!

اقتصاد ایران: دستگاه جدید شرکت April Tokyo اگرچه محصولی چندکاره و جذاب به‌نظر می‌رسد اما کیفیت تصویر نسبتاً پایینی دارد.

برند ژاپنی April Tokyo از فلش مموری USB جدیدی رونمایی کرد که دوربینی کاملاً کاربردی را نیز در خود جا داده است. گجت جدید این شرکت قابلیت حمل اطلاعات، عکاسی و فیلمبرداری را در قالب یک محصول با ابعادی درحد فلش مموری‌های معمولی ارائه می‌دهد. اگر به این محصول علاقه دارید، باید ازطریق کمپین جمع‌آوری سرمایه‌ی ژاپنی Makuake نسبت‌به پیش‌خرید اقدام کنید.

فلش مموری April Tokyo، نمونه‌ای جالب از مینیاتوری‌سازی و ادغام چند قابلیت در یک گجت کوچک به‌حساب می‌آید. ابعاد این دستگاه ۷۰ در ۴۰ در ۲۰ میلی‌متر (با احتساب لنز) است که برای محصولی سه‌کاره واقعاً چشمگیر به‌نظر می‌رسد.

گجت ژاپنی April Tokyo که با ابعاد فلش مموری یک دوربین در خود جا داده است
April Tokyo

در یک‌ طرف فلش جدید April Tokyo، درپوش جداشدنی قرار دارد که زیر آن درگاه USB Type-A را می‌بینیم. در طرف دیگر، درگاه کارت حافظه‌ی microSD با ظرفیت ۳۲ گیگابایت به‌همراه حلقه‌ای برای اتصال بند آویز، جاکلیدی و غیره وجود دارد.

در قسمت بالای گجت، دکمه‌ی شاتر دوربین، دکمه‌های منو، چراغ وضعیت و نمایشگر دایره‌ای ۰٫۹ اینچی برای مشاهده‌ی نمای دوربین تعبیه شده است. باتوجه‌به ابعاد کوچک محصول، می‌توان گفت این چیدمان ارگونومیک، بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. علاوه‌بر این، باتری قابل‌ شارژ داخلی نیز درون دستگاه قرار دارد که البته اطلاعاتی درمورد ظرفیت یا میزان شارژدهی آن دردسترس نیست.

گجت ژاپنی April Tokyo که با ابعاد فلش مموری یک دوربین در خود جا داده است
April Tokyo

کیفیت تصاویر ثبت‌شده با گجت April Tokyo به‌دلیل لنز کوچک و حسگر ارزان‌قیمت به‌کاررفته در آن، خیلی زیاد نخواهد بود. این دوربین می‌تواند هم عکس بگیرد و هم فیلم ضبط کند. تصاویر گرفته‌شده با فرمت JPEG از وضوح نسبتاً خوبی در حدود ۱۲۸۰ در ۹۶۰ پیکسل بهره می‌برند و ویدیوها فقط با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، ۳۰ فریم‌برثانیه و با فرمت AVI ضبط می‌شوند. این گجت کوچک با درنظرداشتن جنبه‌ی هنری حتی چند فیلتر منحصربه‌فرد رنگی نیز ارائه می‌دهد.

گجت ژاپنی April Tokyo که با ابعاد فلش مموری یک دوربین در خود جا داده است
April Tokyo

معروف‌ترین شعار در دنیای عکاسی این است که «بهترین دوربین، دوربینی است که همراهتان دارید.» April Tokyo باور دارد فلش مموری‌های USB برای ذخیره و حمل اطلاعات در محل کار بسیار کاربرد دارند و به‌همین‌دلیل، همواره دوست دارید یکی از آن‌ها را با خود همراه داشته باشید؛ بنابراین، محصول جدید این شرکت می‌تواند چنین نقشی را نیز ایفا کند.

مقالات مرتبط:
  • پاور استیشن انکر هم برق خانه را تأمین می‌کند، هم خودروهای برقی را شارژ می‌کند
  • ظاهراً اولین ربات اپل را شرکت چینی فاکسکان می‌سازد

کیفیت تصویر متوسط گجت جدید April Tokyo را شاید بتوان با قیمت مناسب آن توجیه کرد، زیرا بسیاری افراد عاشق محصولات چندکاره هستند. هر چه تعداد کارکردهای محصولات بیشتر باشد، جذاب‌تر به‌نظر می‌رسند. درحال حاضر، حداقل مبلغ موردنیاز برای حمایت از کمپین جمع‌آوری سرمایه‌ و دریافت محصول جدید این شرکت، حدود ۵۰ دلار آمریکا است.

ظاهراً April Tokyo تصمیم دارد روزی با محصولات خاص خود به موفقیت چشمگیری دست یابد. با نگاهی به سبد محصولات فعلی این شرکت، دستگاه‌های چندکاره‌ی دیگری مانند بالش هوش مصنوعی، سشوار دو‌لوله‌ای و تشک برقی را نیز مشاهده می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ