آنچلوتی: بیشتر از چیزی که فکر می‌کردم به دردسر افتاده‌ایم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از دومین بازی بدون برد شاگردانش در سه هفته آغازین لالیگا به وجود برخی کم و کاستی‌ها در عملکرد آنها اعتراف کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (پنجشنبه) در سومین هفته از رقابت‌های لالیگای اسپانیا، در خانه تیم لاس‌پالماس در حالی به تساوی یک - یک رضایت داد که در دقیقه 5 دروازه‌اش باز شد و تا دقیقه 69 که وینیسیوس جونیور از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، از حریف عقب بود. همچنین این دومین تساوی شاگردان کارلو آنچلوتی در سه هفته سپری شده از فصل جدید بود که رتبه این تیم را به رده پنجم جدول تنزل داد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی دومین تساوی پی در پی شاگردانش در بازی‌های خارج از خانه فصل جاری گفت: نیمه اول بد بازی کردیم. تعادل نداشتیم. باید هرچه سریعتر راه حلی پیدا کنیم. بین این بازی و بازی‌مان در مایورکا تفاوت زیادی نمی‌بینم. تیم‌مان انسجام ندارد. برای داشتن تیم منسجم فصل گذشته دچار مشکل شده‌ایم. باید چه زودتر کاری انجام دهیم. باید در اجرای استراتژی‌هایم در زمین بازی شفاف‌تر عمل کنم. بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کردم به دردسر افتاده‌ایم، بنابراین باید برای رسیدن به سطحی که می‌خواهیم بیشتر از این کار کنیم. این سه بازی نخست فصل به من نشان دادند که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و این تنها بخش خوب ماجراست.

سرمربی کهکشانی‌ها افزود: مشکل تیم ما فوتبالی است. سرعت بازی‌مان آهسته است و تحرک بازیکنان کم. مشکل کم و بیش مشخص است. وظیفه من است که راه حلی پیدا کنم و باید این کار را انجام دهم.

آنچلوتی در پایان راجع به اینکه آیا در آخرین روزهای بازار امکان دارد بازیکن دیگری به جمع شاگردانش افزوده شود، عنوان کرد: خیر. تیم ما بسته شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ