دومین کابوس خوزستان برای استقلال در ۳ ماه!

اقتصاد ایران: استقلال خوزستان با ارائه یک بازی حساب‌شده موفق شد استقلال تهران را شکست بدهد.

فوتبالی: استقلال خوزستان با ارائه یک بازی حساب‌شده موفق شد استقلال تهران را شکست بدهد.

شب گذشته در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ برتر که در ورزشگاه فولاد آرنای شهر اهواز برگزار شد استقلال تهران در مقابل میزبان همنام خودش یعنی استقلال خوزستان با یک گل شکست خورد.

با این نتیجه اولین شکست استقلال در لیگ بیست و چهارم رقم خورد و جواد نکونام خیلی زود و در هفته‌های اول فصل، شکست را تجربه کرد. آن هم در مقابل تیمی که به نوعی از خانواده بزرگ استقلال است و از آن با عنوان برادرخوانده استقلال یاد می‌شود. 

این شکست در حالی برای استقلال رقم خورد که استقلال خوزستان در دو بازی قبلی‌اش در این فصل به پیروزی نرسیده بود! آبی‌های اهوازی در هفته اول مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسیده بودند و در هفته دوم با دو گل مغلوب گل گهر سیرجان شده بودند. به عبارتی استقلال خوزستان قبل از بازی با استقلال و پیروزی مقابل این تیم حتی گل هم نزده بودند. اما توانستند دروازه سید حسین حسینی که بهترین دروازه بان فصل پیش شده بود را باز کنند و با محافظت از این گل به یک پیروزی ارزشمند برسند.

استقلال و جواد نکونام در اهواز و مقابل استقلال خوزستان شب کابوس‌واری را پشت سر گذاشتند و یک خاطره تلخ را با خودشان به تهران آوردند اما نکته عجیب این است که استقلال خوزستان چند ماه هم قبل هم یک ضربه کاری و غیر قابل جبران به استقلال و نکونام زده بود.

در هفته بیست و هشتم لیگ قبلی استقلال خوزستان در تهران و در یک نیمه 3 گل به پرسپولیس زده بود. همزمان استقلال در قائمشهر با نساجی مساوی کرده بود و این نتایج می‌توانست استقلال را به قهرمانی نزدیک‌تر کند.

استقلال با آگاهی از شکست 3 گله پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، در قائمشهر با دستور نکونام به خودش و تیم حریف آسان گرفت و به تساوی راضی شد. اما پرسپولیس در نیمه دوم و ظرف 20 دقیقه 4 گل زد و به پیروزی رسید.

این نتایج باعث شد استقلال صدر جدول را از دست بدهد و پرسپولیس به صدر برسد. بعد از آن هم پرسپولیس دیگر صدر جدول را رها نکرد و قهرمان لیگ برتر شد. شب گذشته استقلال خوزستان موفق شد استقلال را شکست بدهد و دومین خاطره تلخ را برای استقلال ظرف 3 ماه رقم بزند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ