نبرد سنگین مبارزان مقاومت با اشغالگران در جنین

اقتصاد ایران: همزمان با یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه جنین و نابلس، مبارزان مقاومت با بمب به آنها حمله کرده و آتش سنگینی بر سر آنها ریختند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، گردانهای شهداء الاقصی- جنین، اعلام کرد: مبارزان ما در حال نبرد سنگین با اشغالگران در اطراف فلکه سینما در مرکز شهر جنین هستند و آنها را با بمب هدف قرار داده و آتش بر سر آنها ریختند.

همچنین در بیانیه دیگری گردانهای شهداء الاقصی شاخه جنین از درگیری شدید با نظامیان صهیونیست در شرق جنین و وارد کردن تلفات به آنه خبر داد و اعلام کردند که صدای فریاد نظامیان صهیونیست پس از هدف قرار گرفتن آنها شنیده شده است.

سرایا القدس شاخه جنین نیز بیان کرد: مبارزان ما با بمب هایی که از قبل آماده کرده بودند یک گروه از نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی را در محور البیادر هدف قرار داده و این بمب ها را منفجر کردند و آنها را به گلوله بستند.

همچنین کتائب شهداء الاقصی- گروه شهید ابوعلی ایاد نیز اعلام کرد: مبارازن ما نظامیان صهیونیست را در کمینی سخت در شرق شهر جنین گرفتار کرده و با بمب آنها را هدف قرار داده و متعاقب آن به شکل گسترده به سمت آنها آتش ریختند و تلفاتی به آنها وارد کردند.

همزمان منابع خبری از یورش اشغالگران به اردوگاه العین در نابلس، منطقه الجبل در نابلس، منطقه الضاحیه در شهر نابلس و شهرک سعیر در شمال شرق الخلیل خبر دادند. نظامیان صهیونیست به به خیابان عصیره در شهر نابلس نیز حمله ور شدند.

این منابع از درگیری شدید مبارزان فلسطینی با اشغالگران در داخل اردوگاه العین خبردادند و به بازداشت جوان فلسطینی در جریان این یورش اشاره کردند.

مبارزان مقاومت به سمت اشغالگران در منطقه الجبل در شهر نابلس تیراندازی کردند.

همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی به کوی دانشگاه در شهر الخلیل نیز حمله ور شدند. اشغالگران همچنین به خیابان القدس در حومه اردوگاه بلاطه در شرق نابلس نیز حمله کردند.

گردانهای شهداء الاقصی طلایه داران آزادی-نابلس نیز در بیانیه ای اعلام کردند: مبارزان ما نیروهای رژیم صهیونیستی را هنگام یورش به شهر نابلس آماج گلوله قرار دادند.

همزمان منابع خبری اعلام کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت جوانان در شهر نابلس آتش گشودند.

همچنین نبردی سنگینی در شهرک الزبابده در جنین جریان دارد و گردانهای شهداء الاقصی شاخه جنین از درگیری شدید با نظامیان صهیونیست که به این شهرک رخنه کرده اند، خبر دادند.

شمال غرب رام الله نیز از یورش اشغالگران در امان نمانده است و آنها صبح امروز به این روستا حمله ورد شدند.

منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنین خبر دادند. اشغالگران یک خودرو را در شهرک الزبابده در جنوب جنین هدف قرار دادند.

این منابع به آتش گرفتن یک خودرو بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به آن اشاره کردند و به تلاش آتش نشانان برای خاموش کردن خودرو هدف قرار گرفته در الزبابده در جنوب جنین اشاره کردند.

همزمان اشغالگران تجهیزات و نیروهای جدیدی به سمت شهر نابلس گسیل داشته اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ