۳ پروژه عمران شهری در بندر امام حسن اجرا و افتتاح شد

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار دیلم گفت: عملیات اجرایی و بهره برداری از سه پروژه عمران شهری شهرداری بندرامام حسن شهرستان دیلم در آخرین روز گرامیداشت هفته دولت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفتمین و آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت در بخش امام حسن شهرستان دیلم، ۲ پروژه عمران شهری این بندر با رقم اعتباری بالغ بر ۴۵۵ میلیارد ریال عملیات اجرایی (کلنگ زنی) آنها آغاز و یک پروژه نیز با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال مورد بهره برداری (افتتاح) قرار گرفت.

فرماندار و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان عنوان داشت: پروژه‌های کانال دفع آب‌های سطحی و اجرای خیابان ساحلی شهر بندر امام حسن با رقم‌های ریالی ۱۰۵ میلیارد ریال و ۳۵ میلیارد ریال از منابع داخلی و استانی عملیات اجرایی آنها آغاز و پروژه پیاده رو سازی خیابان امام زاده حسن این شهر بندری نیز با رقم اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال از منابع داخلی مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دیلم ضمن تقدیر از همراهی مسئولان بخش امام حسن با محوریت بخشدار و امام جمعه بخش بر اهتمام ویژه آنها جهت توسعه بخش با مرکزیت شهر بندرامام حسن تاکید داشت.

وی افزود: دوره خدمت به مردم بسیار کوتاه است و قطعاً خدمت گذاری به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران افتخاری است که نصیب مسئولان شهرستان دیلم همچون سایر نقاط کشور ایران اسلامی شده است و باید ضمن قدردان بودن، شبانه روز در جهت خدمت و رفع مشکلات مردم، توسعه زیرساخت‌ها و عمران و آبادانی شهرها و روستاها با تمام توان کوشید.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان دیلم اشاره داشت: پروژه‌های شاخص زیادی در بخش امام حسن شهرستان دیلم به منظور توسعه متوازن شهرستان هدف گذاری و در حال اجرا است که قطعاً با اتمام آنها بخش زیادی از مشکلات و مطالبات بحق عزیزان ساکن در این بخش مرتفع خواهد شد، هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب تلاش و مجاهدت بیشتر و مستمر لازم و ضروری است.

اسدی گفت: احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب شهر امام حسن، بهسازی راه‌های روستایی بخش امام حسن، توسعه عمران شهری بندر امام حسن، نوسازی فضاهای آموزشی بخش امام حسن، توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بخش امام حسن، از جمله اولویت‌های در دست اقدام در آن بخش است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ