کشور در حوزه حامل های انرژی و آب وبرق نیازمند تغییرات بنیادین است

اقتصاد ایران: قزوین- استاندار قزوین گفت: کشور در حوزه حامل های انرژی و آب وبرق از حکمرانی خردمندانه فاصله دارد و این فضا توام با اسراف و بی عدالتی است .

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح پروژه های صنعت آب و برق استان قزوین اظهار داشت: پروژه های افتتاح شده در برنامه امروز با مشقت تامین اعتبار و اجرا شده است تا در زمان نیاز مردم با مشکلات کمتری مواجه باشند و این اقدامات در خور تقدیر است.

وی افزود: کشور در حوزه حامل های انرژی و آب وبرق از حکمرانی خردمندانه فاصله دارد و این فضا توام با اسراف و بی عدالتی است و تا زمانی که این موضوع با تغییرات بنیادین اصلاح نشود به نتیجه مشخصی نخواهیم رسید.

اعلایی گفت: این شکل از مصرف برق و آب مصرف خردمندانه و عاقلانه نیست و اگر بخواهیم به دنبال حل مسائل به شکل بنیادین برویم و از نفرین آیندگان دور باشیم باید تصمیمات عاقلانه تری بگیریم.

استاندار قزوین اضافه کرد: اینکه چند برابر بودجه خیلی از کشور ها و به جای پرداختن به وظیفه اصلی حاکمیت، یارانه حامل های انرژی پرداخت می شود جای توجیه ندارد و برای این مهم باید قانون گذاران و دولت تصمیمات شجاعانه تر، مدبرانه تر و سریع تری بگیرند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در مصرف آب و انرژی روز به روز پسرفت می کنیم و امکان جبران در آینده کمتر خواهد بود، اظهار داشت: ملت باید در این زمینه همراه شوند، کشوری که این حجم از تحصیل کنندگان را در درون خود جا داده و وقتی عموم مردم در بالاترین سطوح در اداره کرد کشور مشارکت دارند قطعاً به آسانی در جهت منافع خود و آیندگان توجیه می شوند و همراهی لازم را خواهند داشت.

وی افزود: همزمانی خدمت رسانی دولت چهاردهم و مجلس جدید فرصت مغتنمی است که می توان در فضای همدلی مورد تأکید رئیس جمهور موانع بزرگ کشور را برطرف کرد و اقدامات زیربنایی به خصوص در حوزه انرژی را رقم زد.

اعلایی گفت: حکمرانی خردمندانه توام با کارشناسی، تعقل و آینده پژوهی است و باید با پیوست عدالت همراه باشد چراکه تا زمانی که عدالت در کشور به شکل کامل اجرایی نشود شاهد تحقق بسیاری از موضوعات نخواهیم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ