روی اشتباه از تراکتور گل خوردیم/ نگران آینده تیم هوادار نیستم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران با بیان این که نگران آینده نیست، گفت: دو نیمه متفاوت را در بازی با تراکتور داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی رحمتی پس از تحمل شکست چهار بر صفر هوادار در بازی خانگی مقابل تراکتور تبریز در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت: دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول خیلی خوب بازی می‌کردیم و تراکتور را در دقایقی از بازی تحت فشار گذاشتیم. شاید اگر خوش‌شانس بودیم یکی از دو موقعیت صد درصد خودمان در نیمه اول را تبدیل به گل می‌کردیم و بازی مساوی می‌شد.

سرمربی هوادار افزود: با توجه به شروع دیرهنگام تمرینات در نیمه دوم از لحاظ توان بدنی تحلیل رفتیم و روی اشتباه گل خوردیم.

سرمربی هوادار به برنامه ریزی لیگ برتر اعتراض کرد و گفت: یک روز کمتر از تراکتور استراحت کردیم! این بهانه نیست. اتفاقاتی است که در فوتبال تأثیرگذار است. یک روز تمرین و ریکاوری بیشتر، به تیم جوانی چون ما کمک می‌کند. به تیمِ عالی و کامل تراکتور خسته نباشید و به مالک این باشگاه بابت مجموعه‌ای که امسال تشکیل داده است، تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودمان هم تبریک ویژه می گویم که تمام تلاش خود را به کار بستند. مقابل این همه بازیکن ملی و درجه یک کشورمان توانستیم موقعیت گل خلق کنیم.

او افزود: در ضربات ایستگاهی شانس صد درصد داشتیم. اختلاف دو تیم، چهار گل نبود. هوادار مستحق زدن دو گل بود. کار زیادی در تعطیلات باید انجام بدهیم. مرد جنگ هستیم و آمده‌ایم بجنگیم.

او درباره کیفیت چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: ورزشگاه نسبت به دیدار هفته اول از شرایط بهتری برخوردار بود و رختکن‌ها بهتر شده بود. برای ما که دَم از فوتبال حرفه‌ای می‌زنیم، خیلی زشت است به یک تیم در ورزشگاه خودش اجازه ندهیم بازی کند؛ بعد به دو تیم پُرطرفدار اجازه برگزاری بازی در آن ورزشگاه را بدهیم. زشت است که تیمی بدون حمایت و هوادار را تحت فشار بگذارید.

سرمربی هوادار درباره اینکه آیا نگران تیمش نیست گفت: از تیم خودم خیلی راضی هستم و نگرانی ندارم. شاید ۲۰ جلسه فرصت تمرین داشتیم و روی بازی از عقب، روی دروازه تراکتور موقعیت ساختیم. اگر مهاجمان ما هماهنگ‌تر و باهوش‌تر عمل می‌کردند، از تراکتور جلو می‌افتادیم. بازیکن ملی از یک موقعیت استفاده می‌کند؛ بازیکن جوان اما مربی خودش را پیر می‌کند!

سرمربی هوادار در مورد استفاده تراکتور از پیراهن اول خود با وجود میهمان بودن اظهار داشت: داور باید در این باره تصمیم می‌گرفت. ما بر سر حرف‌مان ماندیم و با پیراهن بنفش بازی کردیم. بالأخره زورشان زیاد است و می‌رسد! ما از شرایط میزبانی استفاده نکردیم. هواداران حریف پشت نیمکت ما نشستند و شعارهایی می‌دادند که تمرکز نیمکت ما را به هم زد. نمی دانم چرا در فوتبال دوست داریم صعیف کشی شود

رحمتی تصریح کرد مسئولان برگزاری بازی خوشحال هستند چون هیچ اتفاقی نیفتاد. در این کشور کار انجام می‌دهیم تا صدا از کسی درنیاید. تیم هوادار صدای اعتراض ندارد، اما مطمئن باشید شرایطی رقم می‌زنیم که صدای خیلی‌ها را درمی‌آوریم!

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ