بیرانوند: خوشحالم می‌گویند تراکتور مدعی قهرمانی است

اقتصاد ایران: دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور از اینکه تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ را مدعی قهرمانی لیگ برتر می‌دانند ابراز خوشحالی کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی 4 بر صفر مقابل هوادار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هواداران تراکتور نشان دادند یار دوازدهم تیم هستند. ما امروز در ورزشگاهی بازی کردیم که چمن مناسبی هم نداشت. به رحمتی (سرمربی هوادار) هم تبریک می‌گویم که تیم جوانی ساخته است. به‌زودی تیم هوادار با رحمتی درست می‌شود و نتیجه می‌گیرد. ما روی نقاط ضعف و قدرت حریف کار کرده بودیم، خدا را شکر امروز جواب داد و بردیم.

 

«بارها گفته‌اید می‌خواهید با تراکتور کار بزرگ انجام دهید. آیا می‌توانید قهرمان شوید؟»، تصریح کرد: از هواداران تراکتور خواهش می‌کنم باهوش باشند، ما به این موضوع که مدعی قهرمانی هستیم فکر نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم، چون مدام می‌گویند تراکتور مدعی اول قهرمانی است. تراکتور همیشه جزو مدعیان قهرمانی است و امسال با بازیکنانی که گرفته، مدعی قهرمانی است. خوشحالم چنین صحبتی در مورد تیم و بازیکنان تراکتور انجام می‌شود. هواداران کمک کنند تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

بیرانوند درباره حواشی پیش آمده در شروع فصل برای خودش عنوان کرد: در کل صحبت و ادامه دادن به این ماجرا برای من، هواداران تراکتور و هواداران پرسپولیس خوب نیست. اتفاقی رخ داد که هم پرسپولیس، هم من و هم وکیل تراکتور پیگیرش هستند. امیدوارم حق به حقدار برسد و نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم. این آخرین بازی ما قبل از فیفادی بود و بعد از سه چهار روز استراحتی که اسکوچیچ داده است، با قدرت بر می‌گردیم.

وی راجع به کیفیت نور ورزشگاه شهدای شهرقدس گفت: وسط زمین نور بیشتری داشت. من شنیدم استقلال اینجا را برای میزبانی آسیا معرفی کرده است! قطعاً در شأن و شخصیت استقلال و هوادارانش نیست که در این ورزشگاه بازی کند. این زمین در شأن تیم‌های بزرگی مثل استقلال برای میزبانی نیست، آنها نیاز به زمینی باکیفیت دارند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ