ویژه‌برنامه «تکیه مجازی» پخش می‌شود

اقتصاد ایران: مشهد- ویژه‌برنامه «تکیه مجازی» هم‌زمان با روزهای پایانی دهه آخر ماه صفر در بستر فضای مجازی با محوریت روایت‌هایی کوتاه از فعالان حوزه خدمت‌رسانی به زائران پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت مدیریت خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی، ویژه‌برنامه «تکیه مجازی» هم‌زمان با روزهای پایانی دهه آخر ماه صفر در بستر فضای مجازی با محوریت روایت‌هایی کوتاه از فعالان حوزه خدمت‌رسانی به زائران پخش می‌شود.

این ویژه‌برنامه در قالب ۴ تکیه مجازی در فضایی خودمانی با مهمانانی از حوزه رسانه، خادمان، مداحان و … در ۴ شب پایانی ماه صفر مصادف با ۱۱ الی ۱۴ شهریور ماه ساعت ۲۲ از کلیه صفحات رسمی آستان قدس رضوی پخش می‌شود.

یکی از رسالت‌های رسانه حرم مطهر رضوی پراکنده کردن عطر و بوی بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) به شهرها و کشورهای مختلف است، در همین راستا نخستین موضوع این برنامه به گفت‌وگویی صمیمی با اهالی رسانه حرم مطهر رضوی اختصاص‌یافته است و فعالیت‌های رسانه حرم از گذشته تا امروز را بررسی می‌کند.

بخش دوم این برنامه نیز به خادمان غیررسمی امام رضا (ع) به‌ویژه کسانی که در ایام پایانی ماه صفر به‌ویژه شهادت حضرت به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند، اختصاص‌یافته است.

همچنین در این برنامه با فردی روشندل که بخشی از منزلش را به زائرسرا تبدیل کرده و در اختیار زائران قرار داده است آشنا می‌شویم؛ این فرد از زائرانی که در این ایام به شهر مشهدالرضا مشرف می‌شوند، به‌صورت رایگان پذیرایی می‌کند.

مهمان بعدی این برنامه نیز فردی است که در حاشیه شهر به نیت امام رضا (ع) فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد. این فرد خادم مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در روستایی در اطراف مشهد است و هشتم هر ماه به افرادی که ناتوان بوده و یا استطاعت مالی برای زیارت حرم علی بن موسی‌الرضا (ع) ندارند، خدمت‌رسانی می‌کند.

این فرد همچنین در حسینیه‌ای که احداث کرده میزبان زائران بارگاه منور حضرت رضا (ع) است و خدماتی همچون اسکان، حمل‌ونقل، پذیرایی و… را بر عهده دارد.

در یکی دیگر از بخش‌های این برنامه با خانمی که از راه کارگری در منازل مردم کسب درآمد کرده و علاوه بر منزلش همه درآمدش را به زائران اختصاص داده است، آشنا می‌شویم.

خادمان حضرت رضا (ع) اعم از گنبد شوی، آینه‌کار، کفاش و فراشان از دیگر مهمانان این برنامه هستند و بخش پایانی این برنامه نیز به گفت‌وگو با مداحان و سخنرانان کشوری اختصاص‌یافته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ