نخستین شکست فصل استقلال رقم خورد/ «حیا کن - رها کن» برای نکونام!

اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران با برتری شاگردان «میودراگ بوژوویچ» به پایان رسید تا آبی های تهران نخستین شکست فصل خود را تجربه کنند و نکونام از هواداران شعار بشنوند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران پنج‌شنبه شب ۸ شهریور از ساعت ۲۰:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد با قضاوت محمدحسین زاهدی فرد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

ترکیب استقلال خوزستان: احمد گوهری (۸۲- کارت زرد)، کیانا تونس داسیلوا امارانته (۴۷- کارت زرد)، آرام عباسی، علی هلیچی، سیدمحمد حسینی، محمود مطلق‌زاده (۴۲- کارت زرد) (۸۸- محمد آبشک)، مومل عبدالرضا (۵۸- محمد ابوالفضل کوهی)، بهروز بارانی (۷۳- تیوی بیفوما)، حامد بحیرایی (۵۸- ساویو روبرتو)، سبحان پسندیده، اسماعیل بابایی

ترکیب استقلال تهران: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، میلاد زکی پور (۶۲- سیدابوالفضل جلالی)، رامین رضائیان (۳+ ۹۰ - کارت زرد)، روزبه چشمی، گائل کاکوتا (۶۲- آرش رضاوند)، دیدیه اندونگ، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرمان رمضانی (۴۵- گوستاوو بلانکو) (۹+ ۹۰ - کارت زرد)

رضاییان عامل شکست استقلال/ شعار حیاکن، رها کن به نکونام رسید

بازیکنان استقلال تهران مطابق انتظار بازی را بهتر آغاز کردند و محمدحسین اسلامی با سرعت خوب خود در آستانه نزدیک شدن به دروازه احمد گوهری بود که با دخالت سیدمحمد حسینی توپ به کرنر رفت.

در دقیقه ۱۶ و روی خروج اشتباه سیدحسین حسینی، توپ به مومل عبدالرضا رسید اما این بازیکن عراقی نتوانست از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و توپ با دخالت میلاد زکی پور دفع شد.

در دقیقه ۱۹ موقعیت خوب گلزنی برای شاگردان «میودراگ بوژوویچ» شکل گرفت که ضربه زمینی و خطرناک «کیانا تونس داسیلوا امارانته» با فاصله کمی از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

حملات بازیکنان تیم میزبان ادامه داشت و در دقیقه ۲۷ و بیرون از محوطه جریمه شوت حامد بحیرایی با واکنش زیبای سیدحسین حسینی به کرنر رفت تا این موقعیت گلزنی نیز برای استقلال خوزستان از دست رود.

در دقیقه ۳۵ کرنر برای استقلال تهران شکل گرفت که رامین رضائیان توپ را سانتر کرد که با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد و توپ به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

رمضانی فرصت طلایی برای گلزنی را از دست داد

در دقیقه ۳۸ و روی پاس زیبای در عمق کاکوتا، آرمان رمضانی در موقعیتی تک به تک با گوهری قرار گرفت و به توپ ضربه زد که راهی به درون دروازه نداشت و به بیرون رفت.

در دقیقه ۱+ ۴۵ پس از چند پاس بازیکنان استقلال تهران، توپ به سامان فلاح رسید و این بازیکن از فاصله‌ای دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول کادرفنی تیم استقلال تهران نسبت به قضاوت داور، به محمدحسین زاهدی فرد معترض شدند.

در نهایت این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بازی در نیمه دوم متعادل آغاز شد و در دقایق ابتدایی این نیمه در میانه زمین بیشتر در جریان بود.

در دقیقه ۵۵ و پس از چند پاس کوتاه توپ به گائل کاکوتا رسید و این بازیکن پس از کنترل توپ اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با اختلاف بسیار زیاد از بالای دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

دست رد چشمی به پاس تماشایی اندونگ

در دقیقه ۶۹، دیدیه اندونگ در بیرون از محوطه جریمه و با چشمانی باز قلب خط دفاعی استقلال خوزستان را نشانه گرفت و با پاسی زیبا و در عمق، روزبه چشمی را در موقعیتی تک به تک با احمد گوهری قرار داد که این بازیکن قدر موقعیت به دست آمده را ندانست و با ضربه‌ای توپ را به بالای دروازه فرستاد.

احمد گوهری امیدهای استقلال خوزستان را زنده نگه داشت

در دقیقه ۷۴ و از سمت راست زمین بازیکنان استقلال تهران حمله‌ای را تدارک دیدند و محمدحسین اسلامی به محوطه جریمه استقلال خوزستان نفوذ کرد و با پاسی زمینی و در عرض، جلال الدین ماشاریپوف را صاحب توپ کرد که این بازیکن بدون مکث به توپ ضربه زد که احمد گوهری به زیبایی توپ او را مهار کرد.

تیوی بیفوما با ضربه‌ای دیدنی قفل دروازه استقلال تهران را باز کرد

در دقیقه ۸۰ و پس از خطای رامین رضائیان روی بازیکن استقلال خوزستان، ضربه کاشته برای این تیم در نزدیکی محوطه جریمه استقلال تهران شکل گرفت و تیوی بیفوما با ضربه‌ای دیدنی توانست دروازه سیدحسین حسینی را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود استقلال خوزستان شود.

پس از گل استقلال خوزستان، هواداران استقلال تهران شعار «نکونام حیا کن، استقلال را رها کن» سر دادند.

در اواخر بازی و به دلیل پرتاب بطری به سمت محمد آبشک و پس از آن ورود یک هوادار استقلال تهران به داخل زمین و درگیر شدن با بازیکن استقلال خوزستان باعث ایجاد وقفه در جریان بازی شد. پرتاب بطری به داخل زمین در این بازی از سوی هواداران دو تیم بارها تکرار شد و صحنه‌های زشتی را پدید آورد. در حالی که این بازی برای نیمه دوم ۷ دقیقه وقت اضافه داشت اما ۱۴ دقیقه محاسبه شد.

در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید تا نکونام و شاگردانش اولین شکست فصل خود را تجربه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ